سلیمی اعلام کرد؛

آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برای پوشش امدادی طرح همسفران خورشید

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از فعالیت یک هزار و 176 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر، داوطلب و پرسنل در 144 پایگاه ثابت و پست موقت جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 12November 2017
آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برای پوشش امدادی طرح همسفران خورشید
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پوشش امدادی طرح همسفران خورشید از تاریخ 16 آبان ماه تا 30 آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: این طرح به مدت 14 روز در استان خراسان رضوی اجرا می‌شود و بر این اساس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمادی لازم برای پوشش امدادی بیش از سه میلیون و 500 هزار زائر را در مشهد مقدس دارد.

وی به تعداد نیروهای بکارگیری شده در پوشش امدادی این طرح اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و 176 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر، داوطلب و پرسنل آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 144 پایگاه و پست موقت جمعیت هلال احمر برای پوشش امدادی هموطنان در طرح همسفران خورشید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد 25 پایگاه ثابت و 89 پایگاه هلال احمر موقت است.

سلیمی درباره تجهیزات بکارگیری شده درباره پوشش امدادی اجرای طرح همسفران خورشید، خاطرنشان کرد: 91 دستگاه خودروی عملیاتی، 39 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس امبولانس، 21 دستگاه خودروی نجات، 23 دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه خودروی ارتباطات، 5 دستگاه سایر خودروهای امدادی و یک فروند بالگرد برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان بکارگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها