مدیر روابط عمومی نیروگاه شازند در گفت‌وگو با دفاع پرس:

همایش «بی‌سیم‌چی‌ها در دفاع مقدس» برگزار می‌شود

‌«مجید نواعتقاد» گفت: همایش ویژه «بی‌سیم‌چی‌ها در دفاع مقدس» روز چهارشنبه اول آذرماه با حضور رزمندگان دفاع مقدس در نیروگاه شازند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 14November 2017
«مجید نواعتقاد» مدیر روابط عمومی نیروگاه شازند در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به لزوم برگزاری همایش‌های دفاع مقدس با موضوعات ویژه و خاص، اظهار داشت: نیروگاه شازند از سه سال گذشته تاکنون، اقدام به برگزاری همایش‌های دفاع مقدس با موضوعات ویژه و مشخص، کرده است.

وی افزود: سال 1394 با همکاری دوستان توانستیم همایش ویژه شهدای غواص را در استان مرکزی برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی نیروگاه شازند تصریح کرد: سال 1395 نیز همایشی تحت عنوان «شهدای مدافع حرم» با بخش ویژه نگاه به روابط عمومی و معرفی شهید روابط عمومی «شهید بابایی» برگزار کردیم.

نواعتقاد با اشاره به همایش «بی‌سیم‌چی‌ها» گفت: از آن‌جایی که استان مرکزی نقش مؤثری از نظر وجود بی‌سیم‌چی‌ها در زمان دفاع مقدس داشته است، نیروگاه شازند با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، حوزه هنری، بسیج و سپاه شهرستان شازند اقدام به برگزاری نخستین همایش ویژه بی‌سیم‌چی‌ها با هدف پرداختن به این بخش مهم دفاع مقدس کرده است.

 همایش «بی‌سیم‌چی‌ها در دفاع مقدس» برگزار می‌شود////سه‌شنبه 23 آبان منتشر شود

وی افزود: این همایش روز چهارشنبه اول آذرماه با حضور رزمندگان دفاع مقدس در نیروگاه شازند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج نفر از بی‌سیم‌چی‌های دفاع مقدس، دارای تحصیلات بالا و در مقطع پی‌.اچ‌.تی در رشته‌های مختلف هستند که در این همایش از آنان دعوت به عمل آمده است.

مدیر روابط عمومی نیروگاه شازند خاطرنشان کرد: در این آیین، از برخی بی‌سیم‌چی‌هایی که در کتاب «بی‌سیم‌چی» خاطره‌ای نقل کردند نیز تقدیر خواهد شد.

نواعتقاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس نیز گفت: یکی از بخش‌های جنبی این همایش، برگزاری نمایشگاه عکس آثار هنرمند عکاس «محمدی» است.

وی ادامه داد: 20 اثر نمایش داده شده مربوط به تصاویر خرمشهر است که در سال‌های جنگ و دفاع مقدس ثبت شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار