سرهنگ آزوغ خبر داد

دستگیری کلاه‌بردارانی که اسلحه‌های عشایر را می‌گرفتند

رییس سازمان بسیج عشایری ضمن هشدار به عشایر در مورد مراجعه افرادی با عنوان نیروی انتظامی و با حکم جعلی برای دریافت اسلحه آنها، خواستار توجه بیشتر در مورد این افراد شدند.
کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ - 31August 2014

دستگیری کلاه‌بردارانی که اسلحه‌های عشایر را می‌گرفتند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ دوستعلی آزوغ، رییس سازمان بسیج عشایری پیش از ظهر یکشنبه در جلسهای که بهمنظور هماهنگی برای برگزاری رزمایش اقوام عشایری کشور که با حضور سردار ریحانی و جمعی از فرماندهان سپاه عشایری کشور در محل سالن جلسات مجتمع خدماتی رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد، گفت: برگزاری این رزمایش پیامهای ویژهای را هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این رزمایش در اواخر شهریور ماه سال جاری و در اوایل هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می شود که در آن گردانهای عشایری کشور با تجهیزات و ادوات نظامی خاص خود در این رزمایش حضور خواهند داشت.

آزوغ خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان عشایری در قالب ۹ قوم از عشایر استانهای کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، ایلام، خوزستان و اردبیل برگزار خواهد شد که شرکتکنندگان با همان پوشش و البسه خاص منطقه خود در کرمانشاه حاضر میشوند.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: مدت برگزاری این رزمایش ۲ روز است که سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با فراهم کردن زمینه حضور گردانهای عشایری کشور در منطقه نظامی تنگه کنشت برای برگزاری این رزمایش اعلام آمادگی کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این رزمایش برنامههایی همچون صبحگاه مشترک، تجمع، فتح قله، اجرای آتش تهیه سنگین و دیگر برنامههای رزمی اجرا میشود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد اتحاد بیشتر در بین اقوام عشایری کشور اعلام کرد و گفت: با برگزاری این برنامه دشمنان این مرز و بوم خواهند فهمید که عشایری که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی بهعنوان اولین کسانی که برای دفاع از آب و خاک خود اعلام آمادگی کردند همچنان با همان روحیه دشمنستیزی خود آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب هستند.

رییس سازمان بسیج عشایری در حاشیه این مراسم در گفتوگویی با رسانهها، ضمن هشدار به عشایر عزیز در مورد مراجعه افرادی با عنوان نیروی انتظامی با حکم جعلی، خواستار توجه بیشتر در مورد این افراد شدند.

این افراد با حکم جعلی درخواست گرفتن اسلحه عشایر به بهانه بازرسی را دارند که بعد از گرفتن اسلحه از محل متواری می شوند. چند نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها