عملیات موفق نیروهای یمنی در استان‌های صنعاء، الجوف و البیضاء

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز در استان‌های صنعاء، الجوف و البیضاء، طی عملیات‌هایی موفق، علاوه بر کشتن شماری از نیروهای متجاوز، اسلحه آنها را به غنیمت گرفتند.
کد خبر: ۲۶۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 19November 2017
عملیات موفق نیروهای یمنی در استانهای صنعاء، الجوف و البیضاء
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یکشنبه(امروز)، طی سه عملیات مواضع نیروهای همپیمان عربستان سعودی را در «الجوف»، «نهم» و «البیضاء»، هدف قرار دادند و این عملیات‌ها به کشته و زخمی شدن شماری از این نیروها منجر شد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»،  نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی این عملیات‌ها، میزان زیادی اسلحه نیز به غنیمت گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، با حمله به یک پایگاه نظامی در شهرستان «المتون» در استان الجوف، شماری از نیروهای همپیمان آل سعود را از پای درآوردند و سلاح‌های آنها را به غنیمت گرفتند. عملیات دوم علیه پایگاه نظامی جدید نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه «الحول» واقع در شهرستان نهم در شرق استان صنعاء صورت گرفت و عملیات سوم در استان البیضاء و یکی از مواضع نیروهای دشمن در منطقه «کتف البعیر» در شهرستان «ذی ناعم» انجام شد.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دو موشک از نوع «زلزال1» را به سوی مقر تجمع نیروهای دشمن در نهم شلیک کرده بودند.

این عملیات‌های در حالی صورت گرفت که جنگنده‌های سعودی، امروز بار دیگر شهرستان نهم در صنعا و شهرستان «حیس» در استان «الحدیدة» را بمباران کردند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار