به مناسبت هفته بسیج؛

درمانگاه «شفاء» بسیجیان یاسوج افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج، طی مراسمی درمانگاه «شفاء» بسیجیان یاسوج افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 21November 2017
درمانگاه شفاء بسیجیان یاسوج افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شفاء بسیجیان یاسوج ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و برچیده شدن پایگاه داعش در سوریه و عراق، اظهار داشت: این عملیات به فرماندهی سردار «قاسم سلیمانی» در خارج از مرزهای ایران اسلامی انجام شد که این نشان از تکیه بر قدرت الهی و خداباوری دارد.
 
وی با بیان اینکه بسیج به برکت خون شهدا در همه ابعاد فعال است، افزود: به مناسبت هفته بسیج، تعدادی پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌هایی که توسط سپاه اجرایی می‌شود به قصد خیر و با نیت الهی بوده و در راستای احداث زیرساخت‌های لازم و ایجاد اشتغال است.
 
سردار بوعلی با بیان اینکه نگاه ما به همه پروژه‌ها حتی پروژه‌های اختصاصی سپاه نگاه خدمت به مردم است، عنوان کرد: ما جزء استان‌هایی هستیم که برنامه پنجم توسعه را یک سال زودتر تمام کرده و برنامه ششم توسعه را نیز یک سال زودتر اجرا کردیم.
 
وی با بیان اینکه به همت سپاه بیش از 70 هزار مترمربع زیرساخت به استان اضافه شده، گفت: با تلاش بسیج و سپاه تاکنون 40 مجتمع ورزشی در استان احداث شده و حدود 67 استخر شنا در سطح استان در دست اجرا است.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درمانگاه بسیجیان به همت بنیاد تعاون بسیج سپاه و با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان احداث شد و به بهره‌برداری رسید.
 
سردار بوعلی متذکر شد: امروز سپاه فتح با همه بسیجیان سربلند در خدمت مردم استان بوده و در ابعاد مختلف در سراسر استان و حتی خارج از استان و مناطق زلزله‌زده حضوری پرافتخار دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار