پیام تبریک سردار کارگر به فرمانده نیروی قدس سپاه؛

پیروزی بر داعش حاصل پیروی از رهبری، بسیج نیروها و فرماندهی امثال «سلیمانی»هاست

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به سرلشکر قاسم سلیمانی پیروزی جبهه مقاومت بر داعش را حاصل هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثار مدافعان حرم و حضور مقتدرانه و محوری حزب الله و جوانان غیور سوریه و عراق و دیگر کشورها دانست.
کد خبر: ۲۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 22November 2017
1به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی خطاب به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، اضمحلال داعش را به وی تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
«خود شما هم که آقای سلیمانی باشید، در نظر ما شهیدید. شما هم شهید زنده هستید.
فرماندهی معظم کل قوا، حضرت اما م خامنه ای عزیز (مدظله العالی)

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، فتح و ظفر حماسه‌آفرینان جبهه مقاومت بر جبهه کفر و الحاد و صهیونیسم را خدمت جناب‌عالی و همه همرزمان عزیزتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
به شهادت تاریخ، دین مقدس اسلام که کامل‌ترین نسخه الهی برای هدایت و کمال بشر است، متأسفانه با توطئه های سیاه و فتنه‌آفرینی‌های استکبار جهانی و در رأس آنها شیطان اکبر و همراهی شجره خبیثه ای که بدست طواغیت جهان غرس شده بود با استفاده از غفلت و ناآگاهی و فریب جوانان مسلمان به بهانه‌ای برای سرکوب ملت‌های مظلوم و ستمدیده کشورهای منطقه تبدیل شد.
 
امنیت بدون ایثار و فداکاری، پایداری نخواهد داشت و جامعه ای در تأمین امنیت ملی خود موفق‌تر است که در کنار بسیج کلیه امکانات، مردمانش در مقابله با توفان های مسموم  نیز از روحیه مقاومت، بردباری و ایثار و شهادت‌طلبی برخوردار باشند و در راه رسیدن به اهداف متعالی، گذشتن از جان و شهادت در راه خدا و حفظ آرمان‌ها را یک ارزش بدانند که مسلماً شهدای عزیز دوران دفاع‌ مقدس و مدافعین حرم از این گروه‌اند، که الگوی خود را حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  قرار دادند و برای این کشور و جهان اسلام عزّت و افتخار و برای دشمنان انقلاب اسلامی ذلت و شکست را تحمیل کردند.
 
مسلما این دفاع مقدس با رهبری خردمندانه  و هدایت‌های حکیمانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فتوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی (مدظله العالی) در بسیج نیرو و امکانات مردمی عراق و همت و ایثار مجاهدان فی سبیل الله و محب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) همچون سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی، سردار شهید حمید تقوی و جنابعالی و همرزمان‌تان همراه با حضور مقتدرانه و محوری حزب الله و جوانان غیور سوریه و عراق و دیگر کشورها، اتحاد و هماهنگی بی‌نظیر و پایداری شکل گرفت که روز به روز سیطره شجره خبیثه صهیونیستی داعش تنگ‌تر و نهایتاً شکست و اضمحلال را به آنان تحمیل و پیروزی افتخارآفرینی را برای جبهه حق به ارمغان آورد.
 
بر همه مردم قهرمان ایران اسلامی و ملت‌های منطقه به ویژه مردم عراق و سوریه فرض است قدردان رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدای والامقام این حماسه بزرگ، سرداران مجاهد و شجاع، ایثارگران و رزمندگان فداکار مدافع حرم باشند.
 
توفیق و عزت روزافزون شما سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله، همرزمان و سایر نیروها و رزمندگان اسلام را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند سبحان و قادر مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار