فرمانده لشکر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله (ص):

باید مراقب توطئه‌های جدید استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری باشیم

سردار حسین اسداللهی گفت: باید مراقب توطئه‌های جدید استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری باشیم.
کد خبر: ۲۶۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ - 23November 2017
باید مراقب توطئه های جدید استکبار جهانی و گروه های تکفیری باشیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار حسین اسداللهی شامگاه پنج شنبه در مراسم اولین شهید دفاع مقدس ورامین که در روستای «جعفرآباد» برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر کسی بخواهد از تاریخ انقلاب سخن بگوید به ناچار باید از نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی نیز سخن بگوید.

وی افزود: نمی توان از تاریخ انقلاب گفت، اما حرفی از رشادت های مردم ورامین نزد، مردم ورامین جزو اولین های انقلاب هستند، درود بر غیرت و مردانگی مردم ورامین که از پیش قراولان انقلاب بودند ونقش آنان  در دفاع مقدس نیز فراموش نشدنی است. 

فرمانده لشکر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله (ص) سپس به شکست شجره خبیث داعش اشاره کرد و افزود: امروز امت اسلامی امنیت و آرامش دارد و این در حالی است، که دشمن سعی داشت کشور ما را ناامن جلوه دهد.

وی افزود: این امنیت و آرامش کشور ما مرهون دفاع جانانه شهدای مدافع حرم است و تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما باشد به این نظام و انقلاب آسیبی نخواهد رسید.

اسداللهی اضافه کرد: امروز دفاع از حرم ادامه دفاع مقدس است و شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله (ص) بر هوشیاری در مبارزه با گروه‌های تکفیری تاکید کرد و افزود: درست است، که داعش نابود شد، اما هنوز گروه های تکفیری و توطئه های مستکبرین جهان وجود دارد و باید آگاه باشیم.

وی بر پیروی از ولایت فقیه در برابر فتنه ها تاکید کرد و افزود: نباید راه را گم کنیم و در پیروی از ولایت فقیه لحظه ای تردید داشته باشیم.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار