رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ سید صداقت رضایی از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ - 25November 2017
جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ سید صداقت رضایی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای سومین سال متوالی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و آثار برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله خبر، یاداشت، گزارش، مستند، کلیپ و کاریکاتور مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره در محورها و موضوعات مختلف شامل تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، اقدام انقلابی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رضایی ابراز کرد:  آثاری که در محورهای اعلام شده در یکی از رسانه‌ها منتشر شده به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال تا مورد داوری قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 20  آذر ماه 96 به دبیرخانه این جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه بالاتر از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، روبه‌روی امور صنفی تحویل دهند.

رضایی بیان کرد: حضور خبرنگاران رسانه‌های ارتباط جمعی در مناطق محروم با هدف تهیه و تولید گزارش از مشکلات مردم و همچنین برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاران از جمله برنامه‌های در دستور کار سازمان بسیج رسانه است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار