نرگس جلیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده شهدا و ایثارگر طی ماه‌های آینده/ زنان 50 درصد جامعه هدف بنیاد شهید هستند

مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان با درصد جانبازی پنج تا 70 درصد می‌توانند از وام 80 میلیون تومانی مسکن استفاده کنند، این در حالی است که مسکن خریداری شده باید به ارزش 160 میلیون تومان باشد. برخی مناطق اعتبارشان به اتمام رسیده ولی برخی مناطق دیگر همچنان در حال پرداخت وام هستند.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 27November 2017

تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده شهدا و ایثارگر طی ماه‌های آینده/ زنان 50 درصد جامعه هدف بنیاد شهید هستند

نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از تکمیل بانک اطلاعاتی شهدا خبر داد و اظهار داشت: تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده شهدا را در دستور کار داریم که طی دو ماه آینده آماده می‌شود.

وی افزود: آمار تفکیک شده دقیقی از خانواده شهدا و ایثارگران نداریم زیرا گروه جامعه هدف ما رو به تغییر است. هر روز شاهد رحلت مادر و پدر شهدا هستیم که این خود باعث تغییر آمارها می‌شود.

جلیلی در خصوص برنامه‌های پیش روی بنیاد گفت: تکمیل بانک اطلاعاتی، دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و دیدار با کارآفرینان زن شاهد و ایثارگر را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به همسران جانبازان و شهدا اظهار کرد: تعاون و تسهیلات، اشتغال، کارآفرینی، مددکاری و مشاوره، تجلیل و تکریم و اعطای وام اشتغال از جمله خدمات ما به همسران شهدا و ایثارگران است.

مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که دبیرخانه آن نیز از سوی دولت به بنیاد محول شده و ارائه خدمات حمایتی از جامعه هدف از جمله خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌های بنیاد است. برنامه های پیشنهادی حوزه مشاوره امور زنان بنیاد شهید و امور زنان نیز در قالب همین ماموریت گنجانده خواهد شد زیرا بیش از 50 درصد جامعه هدف در بنیاد را زنان تشکیل داده اند.

مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات‌دهی 85 مرکز مشاوره برای خانواده شهدا و جانبازان به خصوص جانبازان اعصاب و روان در سراسر کشور خبر داد.

جلیلی افزود: معتقدیم که خدمات‌رسانی به جانبازان زیر 20 درصد به ویژه جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان نیز باید همچون دیگر جانبازان صورت گیرد.

مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشریح فعالیت‌های پژوهشی ـ تحقیقاتی بنیاد گفت: برگزاری کنگره و همایش و چاپ کتاب زندگی شهدا را در دستور کار داریم.

جلیلی به وام مسکن جانبازی اشاره و اظهار کرد: جانبازان می‌توانند از وام 80 میلیونی مسکن استفاده کنند، البته برخی مناطق اعتبارشان به اتمام رسیده ولی برخی مناطق دیگر همچنان در حال پرداخت وام هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار