برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد

به مناسبت روز بسیج، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 26November 2017
تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف بسیج در میدان رژه سپاه فتح استان برگزار شد.
 
آیت‌الله سید «شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، ندای توحید، عدالت، نفی تبعیض و فریاد علیه ظالمان و متکبران را از مهم‌ترین آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: شجره طیبه بسیج از همان ابتدای انقلاب برای صیانت از آرمان‌‌های نظام در کنار ارتش و سپاه بنیانگذاری شد.
 
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی توانست در کنار سپاه و ارتش جنگ را به پیروزی برساند، افزود: جبهه مقاومت در سایر کشورها از جمله عراق و سوریه نیز از بسیج الگو گرفتند و این تفکر توانست با الگو بودنش زمینه را برای شکست گروه خبیث و منفور داعش فراهم کند.
 
ملک‌حسینی اضافه کرد: دشمنی که از 89 کشور جهان افراد خبیث و بی‌دین را جمع کرد و در سوریه و عراق تکرار کننده تفکر ضد شیعی عمرسعد و بنی‌امیه بود، با مجاهدت جبهه مقاومت از صفحه روزگار محو شد.
 
این مسئول با بیان اینکه تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست، فریاد علیه استکبار را از رسالت‌های مهم بسیج عنوان و بیان کرد: این شجره طیبه در همه جای دنیا، مقاومت را در مقابل استکبار شکل داده و همین موضوع ظالمان را عصبانی کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار