آیت‌الله حائری:

تحریم نجباء توسط کنگره آمریکا موجب افزایش عزت و افتخار آن می‌شود

مرجع عالی‌قدر شیعه بأ تاکید بر نقش شهدا در پیروزی‌های جبهه مقاومت تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که این پیروزی‌ بزرگ به برکت شهدایی است که بالاترین مصداق ایثار را به تصویر کشیدند و عراق به وسیله خون پاک آنان مقدس شد.
کد خبر: ۲۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 28November 2017
تحریم نجباء توسط کنگره آمریکا موجب افزایش عزت و افتخار آن می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران، آیت‌الله «سید کاظم حسینی حائری» در پیامی ضمن تبریک نابودی حکومت خودخوانده گروه تروریستی داعش، تأکید کرد: ای فرزندان من در نیروهای مسلح عراق، حشد شعبی مقدس، ارتش و پلیس فدرال، بشارت خداوند و وعده صادقش بر شما باد که پیروزی را برای شما به ارمغان آورد.

در این پیام با محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه نُجَباء آمده است: ما توطئه استکبار جهانی که توسط کنگره آمریکا اجرا شد و مقاومت اسلامی نُجَباء را در لیست تحریم موسوم به تروریسم قرار داد، محکوم می‌کنیم.

آیت‌الله‌العظمی حائری همچنین خطاب به مسئولان، فرماندهان و رزمندگان این گروه مقاومت تاکید کرد: بنده این اتفاق را دلیلی بر وحشت دشمن از حماسه آفرینی شما در شکست نقشه‌های آنان و نابودی حکومت «داعش»، که آرزوهای خود را بر آن بنا کرده بودند، می‌دانم.

در ادامه این پیام آمده است: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند. «وَلا یحْزُنْک قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلهِ جَمِیعاً»؛ ما به سرمستان و بی‌عقلان کنگره آمریکا نه می‌گوییم که آنان امروز بیچاره هستند و ضعیف‌ترین بهانه‌ها را پیش گرفته‌اند.

این مرجع عالی‌قدر تقلید در پیام خود خطاب به دولتمردان عراق تاکید کرد: حشد شعبی با همه گروه‌های تحت فرمان آن، قلعه محکمی برای دفاع از کشور و منافع ملت با همراهی بقیه نیروهای امنیتی عراق خواهد بود.

همچنین در این پیام آمده است: شر تکفیری‌ها و مزدوران آنان و خطرشان برای کشور هنوز به پایان نرسیده است و نباید از آن غافل شویم. باید آمادگی نظامی کامل برای مقابله با هسته‌های مخفی تکفیری‌های خبیث حفظ شود. به همین دلیل، تفکیک بخشی از نیروهای مردمی مقاومت به بهانه پایان جنگ با داعش تصمیمی عاقلانه نیست، زیرا جنگ با داعش در این مرحله از مرحله قبلی کم‌خطرتر نخواهد بود.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها