مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

شهید حججی‌ها و مدافعان حرم حاصل رویش تفکر بسیج هستند

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: امروزه تفکر بسیجی در حال رویش است و سندیت این سخن را می‌شود از شهید حججی‌ها و مدافعان حرم فهمید که از مصادیق ارزشمند تفکر بسیجی هستند.
کد خبر: ۲۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 28November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار داشت: فعالیت و رفتار هر ملتی، متکی به یک اندیشه و فرهنگ است که این اندیشه، وجه تمایز آن ملت با دیگر ملت­‌ها است.

وی افزود: در اسلام که متکی بر وحی الهی است ما دارای اندیشه­‌هایی برای جاری شدن قانون خداوند متعال بر روی زمین و نجات بشریت هستیم.

شهید حججی‌ها و مدافعان حرم حاصل رویش تفکر بسیج هستند 

سرهنگ ناصرپور با اشاره به عزم و اراده و سامان‌بخشی بسیج گفت: بسیج روند اندیشه‌ای دارد که مبتنی بر دین، عقلانیت و آگاهی­ است و نیز سازنده تفکری­ است که باعث پیروزی مقاومت ما در هشت سال دفاع مقدس شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان افزود: از آنجایی‌ که تفکر بسیجی از اسلام ناب محمدی نشأت گرفته است، بر همین اساس، خود را در تنگنای جناهای سیاسی قرار نداده است.

سرهنگ ناصرپور گفت: بسیج در دفاع مقدس سازه‌ها و مؤلفه‌هایی همچون ایمان به خدا، استکبارستیزی، معنویت، شهادت‌طلبی، اعتماد به نفس، مقاومت و ایستادگی را آفرید و به جامعه انتقال داد.

وی یادآور شد: گفتمان ولایت فقیه از مهم‌ترین ابزار بسیجی بوده و هست که همین باعث پیروزی و استقامت آن در همه عرصه‌ها شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به رویش تفکر بسیجی، گفت: امروزه تفکر بسیجی در حال رویش است و سندیت این سخن را می‌شود از شهید حججی‌ها و مدافعان حرم فهمید که از مصادیق ارزشمند تفکر بسیجی هستند.

سرهنگ ناصر پور در پایان، از پیشکسوتان نیروزی انتظامی درخواست کرد که اگر اسنادی در مورد هشت سال دفاع مقدس دارند به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت تدوین دانش‌نامه دافع مقدس تحویل دهند.

شهید حججی‌ها و مدافعان حرم حاصل رویش تفکر بسیج هستند 

شهید حججی‌ها و مدافعان حرم حاصل رویش تفکر بسیج هستند 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها