فرمانده سپاه ناحیه همدان:

برنامه‌های بسیج مسجد محور است/ برنامه‌های بسیج با همکاری اهالی محله‌ها محقق می‌شود

سرهنگ «حسن برزگر» با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های جدید بسیج با محوریت مسجد بسیج صورت می‌گیرد، گفت: تمام این برنامه‌ها با همت و همکاری اهالی محله‌ها محقق می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ - 29November 2017

برنامه‌های بسیج مسجد محور است/ برنامه‌های بسیج با همکاری اهالی محله‌ها محقق می‌شود به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «حسن برزگر» فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع بسیجیان پايگاه امام صادق(ع) حوزه شهید خادم‌ همدان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: بدون شک امنیت و آسایش امروز ما مرهون و مدیون خون پاک شهدا است.

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه‌ مقاومت در سوریه و عراق، افزود: در این جنگ که پروژه داعش بسته شده بود، به همت رزمندگان و به حرمت خون پاک شهدا جمع شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه زبان از گفتن جنایاتی که گروهک تروریستی داعش در سوریه انجام داد قاصر است، بیان داشت: این یک جنگ جهانی بود که در آن به واقع حقانیت اسلام ناب مشخص شد.

سرهنگ برزگر خاطرنشان کرد: امروز ما به روحیه بسیجی بیشتر احتیاج داریم و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری گره کشور به دست بسیج باز می‌شود.

وی افزود: ما امروز نیازمند پرورش این روحیه بسیجی در سطح جامعه هستیم، روحیه‌ای که آن را خانواده‌های شهدای مدافع حرم به خوبی نشان دادند و ما همواره مدیون این خانواده‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های جدید بسیج با محوریت مسجد بسیج صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تمام این برنامه‌ها با همت و همکاری اهالی محله‌ها محقق می‌شود.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از بسیجیان فعال در برنامه‌های هفته بسیج تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار