فرمانده سپاه عاشورا:

جشنواره ابوذر نماد حق‌طلبی و حق‌گویی است

سردار غلام عسگر کریمیان گفت: جشنواره ابوذر نماد حق‌طلبی و حق‌گویی است.
کد خبر: ۲۶۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ - 29November 2017
جشنواره ابوذر نماد حق‌طلبی و حق‌گویی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ابوذر با بیان اینکه اصحاب رسانه زبان مردم، انقلاب اسلامی، عدالت و توحید هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید همیشه حق‌گو و حق‌طلب باشند.  

وی ادامه داد: محافظه‌کاری همانند ترس یک رزمنده در عرصه نبرد و آفت بسیار نامطلوب برای اهالی رسانه است.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان اینکه بی‌تفاوتی به رخدادها هم آفت است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند ما را بی‌تفاوت بار آورد تا ما از کنار مسائل تاثیرگذار جامعه عبور کنیم.

سردار کریمیان با بیان اینکه اهالی رسانه هنرمندانی هستند که وقایعی را می‌بینند که دیگران نمی‌بینند، افزود: بی‌تفاوتی برابر با خنثی بودن است که بود و نبود هر چیز خنثی تقریباً یکی است.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه‌ها مانع این نشود که اهالی رسانه کنار هم نبوده و تعامل نکنند؛ تعامل اهالی رسانه همانند پیوستن رده‌های رزمی در نبرد است که مانع رخنه دشمن می‌شود؛ اهالی رسانه باید دارای وحدت‌رویه بوده و در اصول اختلاف عقیده نداشته باشند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئله مهم دیگر جلوگیری از کم‌رنگ شدن روحیه استکبارستیزی است، تاکید کرد: ما باید در برابر تک‌های دشمنان پاتک بزنیم؛ ما نمی‌توانیم بخوابیم و با لگد دشمن بیدار شویم؛ روحیه استکبارستیزی یعنی روحیه مقابله با یزیدیان زمان؛ ما جنگ طلب نیستیم اما اگر کسی تعدی کند، پاسخ دندان‌شکن خواهیم داد.

سردار کریمیان همچنین در ادامه با اشاره به تاخیر نیم ساعته در شروع مراسم اظهار کرد: در هفت استان خدمت کردم و آذربایجان‌شرقی از همه این استان‌ها سرتر است اما یک ایراد دارد و آن دیر شروع کردن برنامه‌هاست و بعضی‌ها دیر آمدن را افتخار می‌دادند.

وی افزود: تقاضا دارم عزیزان این فرهنگ را اصلاح کنند.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار