کشته شدن ۹ نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش یمن

رسانه‌های سعودی از کشته شدن ۹ نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند.
کد خبر: ۲۶۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 30November 2017
کشته شدن ۹ نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، روز گذشته 9 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در طول مرزهای جنوبی عربستان به هلاکت رسیده و 7 نفر نیز زخمی شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی پادگان جریان در بخش سنحان را 4 بار بمباران کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه یک عملیات نظامی منحصر به فرد علیه مواضع مزدوران در غرب پدافند هوایی در تعز انجام دادند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها