حجت‌الاسلام علوی خبر داد؛

انهدام بیش از 120 تیم تروریستی توسط نیروهای امنیتی

وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرار شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از 120 تیم تروریستی توسط نیروهای امنیتی و نظامی منهدم شد.
کد خبر: ۲۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ - 02December 2017
بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی منهدم شد/ دشمن هنوز اسلحه خود را کنار نگذاشته استبه گزارش دفاع پرس از البرز، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، امروز در شورای اداری البرز که در استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: به‌رغم شکست داعش، دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته‌اند و درصدد تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و دراین مسیر نباید دچار غفلت شد.

وی با بیان اینکه حضرت رسول اکرم (ص) عقل کل عالم خلقت و بن‌بست‌شکن هستند و همیشه پیروز میدان‌های نبرد و اداره جهان اسلام بودند، گفت: پیامبر اعظم (ص) کمتر از ربع قرن در سرزمین برهوت و در میان قبائل متفرق، امت وسط را تشکیل داد و در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساختند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تنازع و مشاجره باعث زمین‌گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسئولان و مردم باید هم‌گرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند، افزود: اکنون فرصتی است که از لحاظ فکری، نرم افزاری و سخت‌افزاری در جهت دبین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداریم.

علوی مسئولیت و امکانات مادی را امتحانی الهی دانست و تصریح کرد: باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت‌رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت‌رسانی بیشتر همراه باشد.
 
وی با بیان اینکه حکومت باید برای همه، عدالت و خدمت‌رسانی بی‌منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را به دست آورد، افزود: امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه این مردم، خدمتگزار آنان هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت تهران بدون پیوست امنیتی امکانپذیر نیست،‌اظهار داشت: دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کند تا جلوی اقدامات دشمنان گرفته شود.
 
علوی بیان داشت: در شرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرار شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از 120 تیم تروریستی توسط نیروهای امنیتی و نظامی منهدم شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف و همدلی میان آنها به دست آمده و سربازان گمنام امام زمان (عج‌) نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار