خواننده حماسی بوشهری:

نماهنگ «علمدار حرم» در برازجان رونمایی می‌شود

خواننده حماسی بوشهری گفت: نماهنگ علمدار حرم همزمان با سالروز شهادت شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر در برازجان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ - 03December 2017
نماهنگ «علمدار حرم» در برازجان رونمایی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امین فرامرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از تهیه و تدوین نماهنگ «علمدار حرم» خبر داد و اظهار داشت: ما در ساخت این اثر سعی کردیم تمام مکان‌ها و فضاهای مورد استفاده طبیعی باشد و برای این منظور حتی از لباس‌های خود شهید نیز استفاده شده تا به نوعی از برکت آن بهره ببریم که امیدواریم این نماهنگ بتواند موج جدیدی را در جامعه ایجاد کند.

وی ساخت این اثر هنری را از مصادیق آتش به اختیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: واژه آتش به اختیار یک دستور نظامی در میدان تیر است که بنده نیز به عنوان یک سرباز کوچک برای انجام تمام این نوع کارها سعی می‌کنم ابتدا با دقت تمام، هدف را شناسایی کرده سپس بی درنگ به سمت هدف شلیک کنم.

فرامرزی با بیان اینکه شهید احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر غریب بود، غریب رفت و متاسفانه غریب مانده بود تصریح کرد: به همین خاطر برخود لازم دیدم که با تولید نماهنگ علمدار حرم، گامی هر چند کوچک در راستای معرفی این شهید به جامعه بردارم چرا که امروز نام شهید احمدی جوان در کنار نام رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی به عنوان دلیران حماسه ساز جنوب می‌درخشد.

این هنرمند جوان بوشهری در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی تصمیم به تولید این اثر گرفتم از لحاظ مالی بسیار تحت فشار بودم اما با توکل بر خدا و عنایت خود شهید توانستم این کار را به اتمام برسانم.

وی پیام این اثر را گره خوردن فرهنگ عاشورایی با روحیه جوانان مومن انقلابی دانست و اذعان کرد: برای تولید این اثر ارزشی ماه‌ها با گروه تولید جلسات متعدد داشتیم و تلاشمان بر این بود که کاری تولید کنیم که هم در فیلم‌نامه و هم در محتوا کم نظیر باشد تا بتوانیم با این کار تشکری کوچک از کسانی کرده باشیم که با نثار خون خود در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، امنیت پایدار را برای ما به وجود آوردند.

کارگردان نماهنگ «علمدار حرم» ضمن تشکر از خانواده شهید احمدی جوان به خاطر میزبانی از گروه تولید این اثر، خاطرنشان کرد: تنها آرزویم این است که ان‌ شاءالله خداوند توفیق بدهد تا بتوانم با تولید آثار هنری متعدد، دین خود را نسبت به اهل بیت علیهم السلام، شهدا و رهبری ادا کنم و امیدوارم که همه مسئولانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشته و در این باره احساس مسئولیت می‌کنند از جریان تولید آثار ارزشی حمایت کنند.

نماهنگ «علمدار حرم» با نویسندگی، کارگردانی و صدای امین فرامرزی و با شعری از حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد تهیه شده که قرار است بعد از نماز مغرب و عشا امروز در یادواره شهید محمد احمدی جوان و شهدای مدافع حرم با حضور خانواده این شهید در گلزار شهدای گمنام برازجان رونمایی و پخش شود.

همچنین ملودی این اثر توسط محمد قدیرزاده تهیه شده که با نوازدگی ویالون ابراهیم علی حسینی، تنظیم مسعود معصومیان و تصویربرداری عبدالرضا فقیه تولید شده است.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار