مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

چاپ کتاب شهدای روحانی حوزه علمیه «کوتنا» قائمشهر

سردار «عبدالله ملکی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در چاپ کتاب مربوط به 53 شهید روحانی حوزه علمیه امام صادق (ع) «کوتنا» قائمشهر مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۲۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ - 05December 2017
چاپ کتاب شهدای روحانی حوزه علمیه «کوتنا» قائمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست با آیت‌الله «محمد سلیمانی» رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) «کوتنا» قائمشهر، با ارائه گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و بر ضرورت چاپ کتاب با موضوع نقش 53 شهید روحانی حوزه علمیه کوتنا تأکید کرد.

وی از تلاش مجموعه حوزه علمیه کوتنا در تدوین کتاب مربوط به شهدا تقدیر کرد و اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در چاپ کتاب مربوط به 53 شهید روحانی حوزه علمیه کوتنا مشارکت می‌کند.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام «ناصر محسنی» مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتنا از برگزاری آیین نکوداشت چهار دهه خدمات این حوزه علمیه و مؤسس آن در 30 آذرماه خبر داد و اظهار داشت: قرار است در این مراسم از کتاب شهدای روحانی حوزه علمیه کوتنا رونمایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار