رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پلیس باید احساس امنیت را میان مردم افزایش دهد

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی باید احساس امنیت را میان مردم افزایش داده و فضای ناامنی برای هنجار شکنان و قانون گریزان ایجاد کند.
کد خبر: ۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ - 03September 2014

پلیس باید احساس امنیت را میان مردم افزایش دهد

به گزارش دفاع پرس، حجت الاسلام "ابوتراب بهرامی" رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: خداوند نعمت هایی به ملت ایران ارزانی داشته که با قدردانی از این نعمات الهی می توان به برکت آن ها افزود.

وی افزود: اسلام، قرآن، ائمه اطهار، ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش آفرینی و مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعماتی هستند که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت ایران ارزانی شده و باید قدردان آن بود.
 
بهرامی اظهار داشت: شاید کاستی ها و کمبودهایی در کشور وجود داشته باشد ولی مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمتی است که خدمات شایانی به مردم ارائه می شود و این امر مسیر توسعه نظام را هموار می سازد.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی  گفت: پیروزی مردم غزه بر اسرائیل غاصب نیز از نعمت های الهی برای تمامی ملت های آزادیخواه جهان محسوب می شود، در جنگ نابرابر مردم غزه در برابر رژیم اسرائیل این اراده عمومی مردم بود که با اتکا به خداوند متعال بر امری استوار شد که مردم بی دفاع غزه در برابر رژیم اشغالگری که ادعای داشتن قوی ترین ارتش های جهان را دارد به پیروزی دست یابند.
 
بهرامی تأکید کرد: پیروزی مردم غزه بر اسرائیل جنایت کارتابلوی بزرگی از مشیت و اراده خداوند متعال است که ثابت کرد که اگر کار برای خداوند باشد قطعا با پیروزی همراه خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی تصریح کرد: در جریان جنگ 33 روزه حزب الله با اسرائیل غاصب، جنگ 22 روزه و 8 روزه حماس و نیز مقاومت 50 روزه مردم غزه برابر اسرائیل جنایتکار، می توان خواست و اراده مردم و مشیت خداوند در پیروزی حق بر باطل را مشاهده کرد و باید قدردان این نعمت های الهی بود.
 
وی بیان داشت: مردم غزه با تقدیم بیش از 2 هزار شهید و هزاران مجروح در برابر آمریکا، رژیم اسرائیل و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی ایستادند و خواست و اراده خود را در به دست آوردن آزادی و رفع محاصره عملی کردند و نشان دادند که می توان با قدرت اندک نیز در برابر قدرت های جهان به پیروزی دست یافت.
 
بهرامی با اشاره به شعار اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: در طول سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می توان خواست و اراده خداوند در تحقق اراده ملت ها را مشاهده نمود که پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی و پیروزی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله عنایات خداوند به ملت ایران است.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی  با اشاره به نقش والای نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت در جامعه گفت: خدمت در نیروی انتظامی نعمتی الهی و توفیقی است که به افراد ارزانی شده و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده کرد.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد و فرهنگ را در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی میسر دانستند و برای این کار حضور مردم و تلاش روز افزون مدیران را خواستار شدند که همه افراد می باید برای تحقق این امر وارد صحنه شوند.
 
بهرامی گفت: عمل افراد باید با ایمان به خدا، عمل صالح، ولایی بودن، روحیه خدمت گذاری، خستگی ناپذیری، شجاعت، مردمی بودن، ساده زیستی، بی ادعایی و احتیاط در نگهداری از بیت المال همراه باشد تا در سایه این عمل بتوان بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.
 
وی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی گفت: اگر نیات، گفتار و اعمال افراد در راستای تدابیر رهبرمعظم انقلاب همراه باشد می توان بهترین خدمات را از سوی مسوولین شاهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور بیان داشت: نیروی انتظامی باید احساس امنیت را میان مردم افزایش داده و فضای ناامنی برای هنجار شکنان و قانون گریزان ایجاد کند.
 
وی بیان داشت: یکی از مهمترین انتظارات رهبرمعظم انقلاب از نیروی انتظامی، تدبیر و مدیریت قوی و سالم است و نیروی انتظامی مظهر مدیریت نظام است و اگر این مدیریت قوی باشد مردم یقینا به قدرت مدیریت نظام پی خواهند برد و اگر ضعفی وجود داشته باشد به پای نظام نوشته می شود.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: مردم همواره با نیروی انتظامی سر و کار دارند و از این رو نیروهای انتظامی می باید در فعالیت های خود رضای خدا، عدالت، اعتدال و تقوا پیشه نموده وهمواره خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند.
 
بهرامی گفت: نیروی انتظامی باید مظهر دین داری و اعتقاد به نظام باشد، مسوولین انتظامی باید همواره در خدمت رسانی به مردم بر خود سخت گیری کرده و از خطاهای خود چشم پوشی نکنند.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: فرماندهان انتظامی باید همانند قله ای باشند که ارزش ها را به دیگران ساری و جاری سازند، ارزش های دینی، پرکاری و داشتن روحیه شجاعت از خصوصیت بارز مدیریت جهادی است که باید در فرماندهان انتظامی متبلور باشد.
 
وی اظهار داشت: فرماندهان نیروی انتظامی می باید بر تهذیب نیروی تحت فرمان خود توجه داشته باشند، توجه به روح دین و ایمان باید مورد تأکید تمامی مسوولین انتظامی بوده و روح ایمان و ارزش های اسلامی در نیروی انتظامی حاکم باشد.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با تأکید بر استوار بودن ارزش های دینی در محیط کار نیروهای انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید مظهر عطوفت و مهربانی نظام باشد تا مردم دلبستگی بیشتری به نظام پیدا کنند.
 
نماینده ولی فقیه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب رسیدگی به خانواده را همواره مورد تأکید قرار داده اند، گفت: رسیدگی به امور مربوط به فعالیت های کاری نباید افراد را از رسیدگی به امور خانواده غافل نماید، پرسنل نیروی انتظامی باید علاوه بر کار باید برای خانواده خود نیز اهمیت قائل شوند تا در سایه این امر خانواده های اسلامی نیز در جامعه افزایش یابد.
 
وی از دشمن شناسی، بصیرت، اشرافیت به موضوعات روز، مراقبت از خود، قدرت تجزیه و تحلیل، توجه به بینش سیاسی و عقیدتی به عنوان دیگر خواسته های رهبر معظم انقلاب از پرسنل نیروی انتظامی یاد کرد.
 
بهرامی گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا سبک زندگی اسلامی ملت ایران را تغییر دهد و همه افراد وظیفه دارند تا با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب تمامی توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری را شناسایی کرده و آنها را خنثی کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها