امام جمعه ریگان خبر داد:

اجرای طرح ازدواج آسان در جوار قبور شهدای گمنام «ریگان»

حجت‌الاسلام «علی رنجبر ماهانی» گفت: طرح ازدواج آسان 3 سال است که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان ریگان برپا شده است که بسیاری از جوانان مراسم آغاز زندگی مشترک خود را در جوار قبور مطهر شهدا گمنام انجام داده‌اند.
کد خبر: ۲۶۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ - 07December 2017
پیوند ازدواج در جوار قبور مطهر شهدا الگو گیری ازسیره آنها در زندگی است
به گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم عقد زوج جوان همزمان با سال‌روز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جوار قبور مطهر شهدای گمنام «ریگان» برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «علی رنجبر ماهانی» امام جمعه ریگان اظهار داشت: ازدواج‌های آسان می‌تواند تأثیر به‌سزایی در زندگی جوانان امروز داشته باشد.

وی با بیان این‌که اسلام به سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه تأکید کرده است، افزود: طرح ازدواج آسان 3 سال است که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان ریگان برپا شده است که بسیاری از جوانان مراسم آغاز زندگی مشترک خود را در جوار قبور مطهر شهدا گمنام انجام داده‌اند.

امام جمعه ریگان با اشاره به این‌که پیام این ازدواج‌های آسان فرهنگ‌سازی در جهت کم کردن سخت‌گیری‌های قبل از مراسم ازدواج از جمله تعیین مهریه کم و دوری از اسراف است، ابراز داشت: دوری از تجملات باعث زندگی‌های ماندگار در جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیام دیگر ازدواج‌‌های آسان در جوار قبور مطهر شهدا، الگوگیری از سیره شهدا در زندگی است که زوج‌ها شهدا را سرمشق زندگی خود قرار خواهند داد.

حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی تأکید کرد: والدین تلاش کنند تا سنت حسنه ازدواج آسان را در بین فرزندان خود رواج دهند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها