فیلم سینمایی «اشنوگل» در یزد اکران می‌شود

پس از انتقاد سازندگان فیلم سینمایی «اشنوگل» از بی‌مهری در اکران این فیلم ارزشی، قرار است اشنوگل این هفته در سینماهای استان یزد اکران شود.
کد خبر: ۲۶۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 09December 2017
«اشنوگل» در یزد اکران می شودبه گزارش دفاع پرس از یزد، فیلم سینمایی «اشنوگل»، روایت‌گر شهدای دست بسته غواص که در اوج مظلومیت بعد از اسارت در عملیات «کربلای چهار» زنده به گور شده‌اند، در سینماهای یزد اکران خواهد شد.

«اشنوگل» که قرار بود هفته گذشته در یزد اکران شود به دلیل بی‌کیفیتی در نسخه ارسالی، قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه این هفته در این استان اکران عمومی شود.

این در حالی است که سازندگان اشنوگل این روزها از بی‌مهری در اکران این فیلم ارزشی گلایه دارند تا جایی که خود آستین همت را بالا زده و برای تبلیغ این فیلم وارد میدان شده‌اند.

پیش از این، «هادی حاجتمند» کارگردان این فیلم سینمایی گفته بود: «اشنوگل» در شرایطی در تهران اکران می‌شود که حتی یک پوستر هم از آن در پایتخت چاپ نشده است. درست است که در مشهد به لطف بچه‌هایی که به‌صورت آتش‌به‌اختیار به این پروژه کمک می‌کنند، بیلبورد و تبلیغات داریم ولی اصل اکران و فروش بیشتر در تهران است. چون من ۷ سینما در آن‌جا و فقط یک سینما در مشهد دارم.

خاطرنشان می‌شود، «اشنوگل» به کارگردانی «علی سلیمانی» و «هادی حاجتمند»، نویسندگی «ابراهیم اصغری» و «مهدی محمدی» و تهیه‌کنندگی «ابراهیم اصغری» ساخته سال ۱۳۹۵ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها