مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

هدف صهیونیست‌ها از تغییر پایتخت قدرت‌نمایی بود/ آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده است

حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی صدر» گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیل امروز در خاورمیانه خود را شکست خورده می‌بینند و برای این‌که به دنیا ثابت کنند هیمنه ما بر سر جای خود است، موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را مطرح کردند.
کد خبر: ۲۶۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ - 09December 2017

هدف صهیونیست‌ها از تغییر پایتخت قدرت‌نمایی بود/ آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی صدر» امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به اتفاقات اخیر جهان اسلام، اظهار داشت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی غم‌انگیز و نگران کننده است و باید علل آن تحلیل و بررسی شود.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب این حرکت را از روی ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانسته‌اند، افزود: امروز جبهه استکبار در برابر حکومت اسلامی احساس ضعف می‌کند، آمریکا و اسرائیل هر جایی که نفوذ کردند با شکست مواجه شدند و در جنگ یمن شکست مفتضحانه‌ای خوردند که اگر بازتاب آن دنیا را فراگیرد باید هیمنه آمریکا را در حال افول دید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که آمریکایی‌ها در تقابل با نظام جمهوری اسلامی شکست خوردند، گفت: آمریکا و اسرائیل امروز در خاورمیانه خود را شکست خورده می‌بینند و برای این‌که به دنیا ثابت کنند هیمنه ما بر سر جای خود است، موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را مطرح کردند.

حسینی‌صدر بیان کرد: رژیم صهیونیستی در طول تاریخ چندین‌بار نسبت به قرار دادن قدس شریف به عنوان پایتخت خود اقدام کرد اما افکار عمومی و حتی غیرمسلمانان با این اقدام مخالفت کردند.

وی با بیان این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی با این اقدام به مجامع بین‌المللی اهانت کرده‌اند، گفت: در دوران رؤسای جمهور پیشین آمریکا چندین‌بار موضوع قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مطرح شد، اما با شش ماه تأخیر عمل نشده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هدف صهیونیست‌ها از تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی، قدرت‌نمایی بود، ابراز کرد: صهیونیست‌ها اقدامات خود را برای شهرک‌سازی و تخریب اماکن وابسته به فلسطینی‌ها شدت بخشیده‌اند.

حسینی‌صدر با تأکید بر این‌که این اقدامات سقوط رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند، گفت: با توجه به این‌که این اقدام رژیم صهیونیستی در هفته وحدت انجام شد، بنابراین دولت‌های اسلامی باید طوری عمل کنند که رژیم صهیونیستی متوجه وحدت آن‌ها شده و بداند که دولت‌های اسلامی از منافع دنیای اسلام حمایت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در صورت وحدت دولت‌های اسلامی، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تا این اندازه قلدرانه و مغرورانه قدم بردارد، گفت: مردم مظلوم فلسطین باید از سوی دنیا اسلام پشتیبانی شوند و گروه‌های درون فلسطین هم باید وحدت بیشتری داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که ایران در مسأله فلسطین محکم ایستاده است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از اقتدار حزب‌الله لبنان بیخ گوشش نگران و ناراحت است.

حسینی‌صدر با بیان این‌که موفقیت‌های ایران در سال جاری از دیگر علل اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تغییر پایتخت این رژیم به قدس بود، گفت: شکست داعش توسط ایران و برگرداندن امنیت به عراق و سوریه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان بیش از پیش نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها