مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی در برهه کنونی نیازمند تجارب ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی در برهه کنونی نیازمند تجارب ارزشمند پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بروز پیدا کند.
کد خبر: ۲۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ - 10December 2017

انقلاب اسلامی در برهه کنونی نیازمند تجارب ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ «امیر عباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بيان اینکه مباحث و مفاهیم دفاع مقدس برای عبرت‌گیری و عبرت‌اندوزی ما است، اظهار داشت: عبرت مایه بصیرت و جلوگیری از شکست معنوی در طول زمان است.

وی افزود: آنچه ما دنبال می‌کنیم تنها عبرت اندوزی نیست، ما به دنبال این هستیم که بر اساس اهداف سازمانی و از پیش تعیین شده، به سوی بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری که برجسته‌ترین ویژگی آن ایستادگی و مقاومت است، حرکت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ایستادگی و مقاومت در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره تجربه شده و هدف ما نهادینه کردن و استمرار این ویژگی در جامعه است.

آسمند عنوان کرد: اگر مقاومت و پایداری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نبود، شاید این جنگ هشت ساله نابرابر در برابر دنیای کفر نتیجه دیگری داشت.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در برهه کنونی نیازمند تجارب ارزشمند پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس است که باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بروز پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از برگزاری جلسات هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سراسر کشور و استان ما تکریم این عزیزان و استفاده از نظرات عملی آنها است.

آسمند تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 33 هزار و 763 رزمنده در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد که با توجه به جمعیت، رتبه نخست را به لحاظ اعزام رزمندگان داشت.

این مسئول بیان داشت: این استان 1882 شهید و بیش از 12 هزار جانباز برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و تحقق آرمان‌های امام راحل به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم دغدغه‌های فرهنگی که توسط پیشکسوتان جهاد و مقاومت در این جلسات مطرح می‌شود به دستورالعمل‌های قابل اجرا تبدیل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها