امام جمعه ملایر:

حفظ وحدت در جامعه اسلامی یکی از راه‌های مقابله با دشمنان است

امام جمعه ملایر گفت: حفظ وحدت در جامعه اسلامی و ایجاد اتحاد بین همه مسلمانان به حتم امروز یکی از راه‌های مقابله با دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۲۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ - 10December 2017

حفظ وحدت در جامعه اسلامی یکی از راه‌های مقابله با دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه ملایر در جلسه ستاد احیای‌ امر‌ به‌ معروف ‌و‌ نهی‌ از‌ منکر شهرستان ملایر با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار داشت: حفظ وحدت در جامعه اسلامی و ایجاد اتحاد بین همه مسلمانان به حتم امروز یکی از راه‌های مقابله با دشمنان اسلام است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما با اهل سنت مسائل مشترک فراوانی داریم اضافه کرد: یکی از مسائلی که هم برای شیعه و هم برای اهل سنت بسیار مهم است، وجود دشمنان مشترک است.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که درگیری‌های داخلی و اختلافات قومی و مذهبی راه بیندازند و از فضا به سود خود استفاده کنند بنابراین ما باید در همه شرایط مراقب باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه تشکیل ستاد احیای امر‌ به‌ معروف و‌ نهی‌ از‌ منکر بسیار مهم و ثاثیر‌گذار است یادآور شد: پیشرفت در مسائل و موضوعات فرهنگی اولویت بیشتری نسبت به مسائل عمرانی، اقتصادی و سیاسی دارد از این رو باید موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر را در ادارات احیا کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری در پایان متذکر شد: باید به دنبال عرضه محصولات فرهنگی خوب و سالم در جامعه باشیم و امروز وظیفه ما این است تا راه درست و صحیح را به جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب نشان دهیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار