سپاه ۲۴ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی در ایلام هزینه می‌کند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه پاسداران به منظور کاهش محرومیت در نقاط کمتر توسعه یافته استان ایلام و به ویژه روستاها، ۲۴ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ - 11December 2017

سپاه ۲۴ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در استان ایلام هزینه می کندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در جلسه بررسی میزان پیشرفت و آبادانی استان ایلام، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه بوده و در این راستا نیز برنامه ریزی گسترده‌ای را انجام داده است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تدوین شده تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی است که در این زمینه چهار حوزه عمران و زیرساخت‌ها، سلامت، اقتصاد و معیشت و بخش فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) ایلام مجموع طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ایلام را ۹۰ طرح عنوان و گفت: اجرای ۳۶ طرح در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و ملکشاهی در مرحله اول این طرح‌ها تصویب شده است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای رفع نیاز محرومین به ویژه در دهستان‌های استان ایلام هزینه خواهد شد که ۵۰ درصد سهم سپاه و مابقی را دولت تامین می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار