برای اعلام وفاداری به آیت‌الله سیستانی؛

هزاران نفر از نیروهای حشدالشعبی وارد نجف اشرف شدند

فرماندهان و هزاران نفر از نیروهای حشدالشعبی برای دیدار با آیت‌الله سیستانی و اعلام تکلیف آینده نیروهای حشدالشعبی در مرحله پسا داعش وارد نجف اشرف شدند.
کد خبر: ۲۶۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ - 10December 2017

هزاران نفر از نیروهای الحشد الشعبی وارد نجف اشرف شدندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، روابط عمومی نیروهای حشدالشعبی عراق اعلام کرد که فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق تصمیم گرفته‌اند سرنوشت این نیروها در مرحله پیش رو به وسیله مرجعیت عراق مشخص شود.

بر اساس این خبر بعد از پیروزی نیروهای مسلح عراقی از جمله نیروهای حشدالشعبی در جنگ علیه داعش و انجام وظیفه آنها در جریان این عملیات، فرماندهان این نیروها تصمیم گرفته اند تا تعیین مسئولیت این نیروها در مرحله پسا داعش در عراق را برعهده مرجعیت بگذارند.

پیشتر هم شورای استانی نجف اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای حشدالشعبی برای اعلام وفاداری و بیعت با آیت‌الله سیستانی وارد نجف اشرف شده اند.

بعد از حمله داعش به عراق و سقوط موصل در سال ۲۰۱۴ آیت الله سیستانی با اعلام فتوای جهاد کفایی از شهروندان عراقی خواست برای حفظ کشور به یاری نیروهای مسلح این کشور بشتابند که همین فتوا زمینه ساز تشکیل نیروهای حشدالشعبی عراق شد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار