مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بومی محلی «توری» در مازندران

«حمیدرضا هراسانی» گفت: مراسم اختتامیه شعر بومی محلی مازندرانی «توری»، روز پنج‌شنبه 30 آذرماه در امامزاده عبدالحق (ع) زیراب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ - 13December 2017

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بومی محلی «توری» در مازندران

«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه «کربلا» استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، از برگزاری مراسم اختتامیه شعر بومی محلی مازندرانی «توری» خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز پنج‌شنبه 30 آذرماه از ساعت 15 الی 17 در آستان مقدس امامزاده عبدالحق (ع) زیراب برگزار خواهد شد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره با موضوعات «ولایت»، «انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم»، «قرآن و عترت»، «تولید و اشتغال»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «انتظار»، «طنز و آسیب‌های اجتماعی»، «آداب و رسوم بومی مازندران» و «آزاد» از تاریخ 10 مهرماه در سطح استان توزیع شد.

هراسانی اضافه کرد: با توجه به این‌که پایان فراخوان 30 آبان‌ماه اعلام شده بود، به خاطر استقبال شاعران، این فراخوان را تا 10 آذر تمدید کردیم.

وی از ارسال 250 اثر از شاعران شهرهای مختلف استان به دبیرخانه این شعر خبر داد و گفت: شاعران استان از «تنکابن» تا «گلوگاه» در این جشنواره شرکت کردند که از شهرهای «نور»، «محمودآباد»، «ساری» و «سوادکوه» بیشترین آثار ارسال شد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران افزود: آثار رسیده توسط داوران در حال داوری است که از برگزیدگان در مراسم اختتامیه نقدیر به‌عمل خواهد آمد.
 
هراسانی از چاپ آثار برگزیده جشنواره در قالب کتاب با عنوان «توری» مجموعه اشعار تبری با ترجمه فارسی خبر داد و گفت: در این راستا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز ش‌های دفاع مقدس مازندران مشارکت خواهد داشت.
 
وی همچنین به شیوه فراخوان جشنواره اشاره کرد و گفت: تبلیغات جشنواره از فضای مجازی و گروه‌های شعری در شهرستان و همچنین کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرهای استان صورت گرفت که با استقبال خوبی همراه شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار