همایش «تجلیل از پیشکسوتان روحانی سمنان در دفاع مقدس» برگزار می‌شود

مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش «تجلیل از پیشکسوتان روحانی استان سمنان در دفاع مقدس» در سوم اسفندماه مصادف با سالروز عملیات «خیبر» خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 17December 2017

همایش «تجلیل از پیشکسوتان روحانی استان سمنان در دفاع مقدس» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه هماهنگی برگزاری همایش «تجلیل از پیشکسوتان روحانی در دفاع مقدس»، پیش‌ازظهر امروز (یک‌شنبه) با حضور جمعی از روحانیون استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام «حجت‌الله نجف‌زاده» مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سمنان، طی سخنانی با ضروری دانستن برگزاری این همایش، اظهار داشت: روحانیت در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بودند و همین موضوع باعث بیداری مردم و حضور در صحنه‌های تأثیرگذار ایران اسلامی شد.

وی افزود: استان سمنان ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم اسلام کرده است که ما باید نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس و هم‌چنین ترویج ارزش‌ها و دستاورد‌های آن دوران را به طلاب جوان امروز انتقال دهیم.

مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سمنان، از روحانیون به عنوان قشری تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس یاد کرد و خاطرنشان کرد: کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی که سوم اسفندماه مصادف با سالروز عملیات «خیبر» برگزار می‌شود، همت و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار