در محور دلیجان - تهران صورت گرفت؛

کشف محموله کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در محور دلیجان به تهران کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 04September 2014

کشف محموله کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی

به گزارش دفاع پرس،  سرهنگ "رضا احمدی" رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این محموله قاچاق در پی اقدامات اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی در جریان تردد یک دستگاه تریلر در محور دلیجان به تهران کشف کرده اند.

وی ادامه داد: با اطلاع پلیس از وجود این محموله قاچاق به سرعت چند گروه گشت برای بررسی دقیق موضوع در محور مورد نظر مستقر شدند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی محموله مورد نظر پس از 24 ساعت گشت زنی در محور تصریح کرد: با تلاش و سرعت عمل بالای ماموران انتظامی استان محموله به همراه یک دستگاه خودروی سواری پژو که به عنوان همراه محموله را همراهی می کرد متوقف شد.
 
رییس پلیس آگاهی در ادامه بیان کرد: در ابتدا راننده با ارائه یک برگ سبز جعلی قصد گمراه کردن پلیس را داشت که ماموران با هوشیاری ضمن بررسی این تریلر چهار هزار و 699 جفت کفش، 104 عدد کیف کوله،812 ثوب کاپشن، 60 عدد جارو شارژی ، 45 دستگاه سرخ کن، 9 هزار و 140ثوب لباس زنانه، 30 دست گرمکن ورزشی، مقادیری زیادی لوازم آرایشی، باطری و گیرنده دیجیتال کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ احمدی اظهار کرد: سه نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت: روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان مرکزی در سال جاری اقدامات ارزنده ای در سطح استان انجام شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها