دیدار بسیجیان شهر «بهار» با خانواده شهید «اکبر رحیمی مهروان»

جمعی از بسیجیان شهر «بهار» و اعضای هیئت مذهبی «امام موسی ابن جعفر (ع)» این شهر، با خانواده شهید اکبر رحیمی مهروان دیدار کردند.
کد خبر: ۲۷۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ - 18December 2017

بسیجیان شهر «بهار» با خانواده شهید «اکبر رحیمی مهروان» دیدار کردند

به گزارش دفاع پرس از همدان، جمعی از بسیجیان شهر بهار همراه با برخی از اعضای هیئت مذهبی امام موسی ابن جعفر (ع) این شهر، عصر روز گذشته (یک‌شنبه) با حضور در منزل شهید اکبر رحیمی مهروان با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

«حسن اسدی» یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس و از هم‌رزمان این شهید والامقام، در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص هشت هزار شهید گلگون کفن استان همدان و شهدای شهرستان بهار در طول انقلاب و دفاع مقدس، به بیان رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس پرداخت.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از دوران هشت سال حماسه و ایثار، بیان داشت: ایستادگی رزمندگان اسلام در منطقه «سرپل ذهاب» و منطقه «بازی دراز» از جمله اقداماتی بود که طی آن دوران توسط رزمندگان استان و به فرماندهی شهید سرافراز «حسین همدانی» شکل گرفت.

همسر شهید اکبر رحیمی مهروان نیز در ادامه این دیدار با بیان خاطراتی از این شهید گران‌قدر و با اشاره به نحوه شهادت وی خطاب به نسل جوان جامعه گفت: همواره در راه صراط مستقیم ثابت قدم باشید و از خون شهدا پاسداری کنید.

مدیحه‌سرایی در وصف شهدای اسلام و سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه‌های جانبی در این دیدار به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار