امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۲۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 18December 2017

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با شهردار یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: برای حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت حماسه‌های جاودانه امت اسلام و آثار آن در شئون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی نیازمند مشارکت بهینه همه دستگاه‌های اجرایی در این امر مقدس هستیم.

وی با تأکید بر همکاری و تعامل در گردآوری و ساماندهی اسناد مربوط به دفاع مقدس، خواستار مشارکت مؤثر در طرح نهضت اکران مردمی نمایش گسترده و هدفمند آثار سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار همکاری در ساماندهی و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس شد و افزود: برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، یادمان‌ها و آرامگاه‌های شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر یاسوج نیازمند حمایت شهرداری هستیم.

سرهنگ آسمند اضافه کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی دارد در اعزام کارکنان شهرداری یاسوج به اردوهای راهیان نور همکاری کرده و در دوره‌های عرضی کارکنان شهرداری، کتاب آشنایی با دفاع مقدس را توسط اساتید برجسته تدریس کند.

«نستهن مقدم» شهردار یاسوج هم در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه به حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس، گفت: شهرداری یاسوج با تمام توان در این راستا تلاش خواهد کرد و امیدواریم که این همکاری بتواند به همه نهادهای ارزشی استان تسری یافته و شاهد آینده‌ای درخشان در عرصه خدمت‌رسانی به فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی افزود: امنیت امروز جامعه حاصل جانبازی و جانفشانی رهروان رهبر کبیر انقلاب است که در روزگار دفاع و حماسه، جانانه و خالصانه از فرامین امام (ره) تبعیت کرده و راه تجاوز را بر بیگانگان بستند.

شهردار یاسوج تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد در برگزاری مراسم و مناسبت‌های دفاع مقدس، جانمایی المان‌های دفاع مقدس در میادین و معابر شهری و بهسازی و به روز رسانی تابلوهای فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری کند.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج امضا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار