مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترت تا 15 دی ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 20December 2017

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترتبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، «جواد کارگران» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترت تا 15 دی ماه در استان چهارمحال و بختیاری تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های پایان‌نامه، مقاله و کتاب به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد، دفتر فعالیت‌های قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

کارگران افزود: شرکت در جشنواره برای تمامی گروه‌های سنی آزاد است و همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را به سایت قرآن و عترت چهار محال و بختیاری ارسال کنند.

وی ادامه داد: ایجاد فضای قرآنی، تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت، شناسایی استعدادهای هنری و قرآنی استان، استفاده از زبان هنر برای ترویج مفاهیم قرآن و معارف عترت و معرفی آثاری با قابلیت معناگری مفاهیم و دستورات قرآن و عترت، از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌روند.

اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ٢٤ تا ٣٠ بهمن امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار