نماینده ولی فقیه در مازندران:

خانواده مدافعان حرم مورد احترام مسلمانان جهان هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران گقت: همه ما خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌دانیم و خانواده مدافعان حرم نیز برای همیشه مورد احترام مسلمانان جهان هستند.
کد خبر: ۲۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ - 21December 2017

تشکیل لشکر مردمی حضرت زینب(س) ادامه راه شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در تجمع بزرگ رزمندگان لشکر حضرت زینب (س) که در سالن «اریکه» شهرستان آمل برگزار شد، تشکیل این لشکر را در استان مازندران کار خطیر، تازه و استثنایی دانست و اظهار داشت: تبلیغ و معرفی لشکر حضرت زینب (س) در سطح کشور، نیازمند همت و تلاش همگان دارد.

وی بر ضرورت جذب حداکثری خواهران زینبی مازندران در این لشکر تأکید کرد و افزود: آن‌هایی که رفتند کار حسینی کردند و آن‌ها که ماندند باید کار زینبی کنند و عضویت در این لشکر ادامه راه حضرت زینب (س) است.

آیت‌الله طبرسی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری این گونه حرکت‌ها و همایش‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری این حرکت را ادامه دادن راه شهدا عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی گفت: مدافعان حرم شجاعانه در مقابل داعش ایستادند و ریشه این فتنه خبیثه را از بیخ و بن خشکاندند.

وی اضافه کرد: همه ما خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌دانیم و خانواده مدافعان حرم نیز برای همیشه مورد احترام مسلمانان جهان هستند.

آیت‌الله طبرسی ادامه داد: مازندران در تمام دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بود و این پیشتازی را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز نشان داده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران صاحب تعالیم تابناک محمدی است، یادآور شد: ملت ما ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و هر ملت بی‌ریشه را که در مقابل این مردم قدعلم کند، قیچی می‌کند تا پرچم «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» را به دست با کفایت امام زمان (عج) برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها