با حضور سردار فدوی؛

7 عنوان کتاب با موضوع «تجربه‌نگاری فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه» رونمایی شد

7 عنوان کتاب با موضوع «تجربه‌نگاری فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه» عصر امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ - 21December 2017

7 عنوان کتاب با موضوع «تجربه‌نگاری فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه» رونمایی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم رونمایی از هفت عنوان کتاب با حضور دریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم با اشاره به روند صعودی کینه‌ورزی و دسیسه‌چینی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنانی که تخم کینه و دشمنی می کارند مطمئن باشند محصولی جز کینه، نفرت و دشمنی برداشت نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما ملت و کشور ضعیف و دست و پا بسته و بی ریشه‌ای نیستیم که دشمن انتظار داشته باشد در برابر اقدامات کینه توزانه‌اش، پاسخی غیر از تسلیم و لبخند و تمکین نداشته باشیم.

سردار فدوی گفت: دشمن بعد از دوران جنگ تحمیلی، امروز دوباره همه شرایط جنگی علیه انقلاب اسلامی را برقرار کرده و فقط مرحله تیر و تیرکشی آن باقی مانده است.   

وی خاطرنشان کرد: دولت و ملت ما در روند انقلاب اسلامی زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه حاکم بر آن نرفته و نخواهند رفت.

سردار فدوی اظهار داشت: دشمن بداند که نمی‌تواند به روندی ادامه دهد که آزادانه و امن از ذخایر منطقه بهره‌برداری کند و سرمایه حاصل از آن را بدون هیچ مانع و محدودیتی علیه ما و انقلاب اسلامی به کار گیرد و ما را تماشاگر و تماشاچی دست و پا بسته ببیند.  

در این مراسم که ناوسالار پوررضایی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه و تعدادی از پژوهشگران جوان نیز حضور داشتند، از هفت عنوان کتاب با موضوع تجربیات فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های آفند و پدافند دریایی، موشک‌های دفاعی و بازدارنده ساحل به دریا، دریا به ساحل و همچنین دریا به دریا، بهداری رزم، آماد و پشتیبانی و همچنین تعمیرات و نگهداری رونمایی شد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها