مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل تاکید کرد؛

لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی از ادارات بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: حمایت دستگاه‌های دولتی از ادارات بنیاد شهید برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا ضروری است.
کد خبر: ۲۷۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ - 23December 2017

لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی از ادارات بنیاد شهیدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «یاسر شاهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در مراسم معارفه ریاست جدید بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان گرمی مغان اظهار داشت: ما از برنامه‌های دولت در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران پیروی کرده و برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همه توان خود را بکار خواهیم گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه در سطح شهرستان گرمی مغان 34 مزار شهید برای مرمت نهایی داریم، افزود: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان گرمی یکی از مطالبه‌های اساسی خانواده‌های معظم شهدا و در مجموع کل شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت دستگاه‌های دولتی از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا ضروری  و مهم است.

فرماندار گرمی نیز در این جلسه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه داریم از خدمات خالصانه و صادقانه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است.

ابراهیم امامی عنوان کرد: ما قطعا آمادگی شنیدن دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدا هستیم و این مهم یک وظیفه برای همه دستگاه‌های دولتی جهت احترام به مقام عالی شهداء است.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخاری برای همه مسئولان و دستگاه‌ها است، افزود: توجه هرچه بیشتر به موضوعات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت مهم بوده و باید در اولویت مسئول جدید این دستگاه باشد.

در پایان این جلسه از خدمات حسن‌زاده سرپرست سابق تجلیل و مسعود طوماری بعنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی مغان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار