حجت الاسلام حاجی‌صادقی:

دشمن به دنبال به‌کارگیری مسلمانان در پیاده نظام خود است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن در راستای مقابله با انقلاب اسلامی به دنبال به‌کارگیری مسلمانان در پیاده نظام خود است و باید مراقب باشیم که جریان داعش دوباره شکل نگیرد.
کد خبر: ۲۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ - 23December 2017

دشمن به دنبال به‌کارگیری مسلمانان در پیاده نظام خود استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلیمن «عبدالله حاجی‌ صادقی» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در اجلاسیه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه تهران با اشاره به اینکه سه وظیفه مهم بر عهده روحانیون است، اظهار داشت: اولین وظیفه روحانیون سخنگو بودن دین خداست و نباید دین خدا ساکت بماند؛ روحانیون باید با تفسیر درست دین خدا مردم را از گمراهی نجات دهند و دومین وظیفه روحانیون دفاع از دین خدا در برابر حوادث، اتفاقات و حمله‌ها و سومین ماموریت روحانیون راهبری مردم، مدیریت مردم و اداره جامعه دینی است.

وی‌ افزود: مهمترین الزامی که باید یک روحانی داشته باشد، دین شناسی و بصیرت است.

حاجی صادقی افزود: روحانی که امروز می‌خواهد به دفاع از دین خدا بپردازد باید خطرها، دشمنی‌ها و فتنه‌ها را بشناسد و بداند امروز بزرگترین تهدید و خطر چیست و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید امروز ببینیم مخاطب ما چه چیزی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: خطرناک‌ترین تهاجمی که روحانیت باید برای آن برنامه داشته باشد، فتنه‌ است.

حاجی صادقی با بیان اینکه فتنه روشنی‌ها را از بین می‌برد و تاریکی به دنبال خواهد داشت و فتنه بصیرت را از بین می‌برد و قدرت تصمیم‌گیری را از مردم می‌گیرد، گفت: در طول تاریخ اسلام نشان داده شده بعضی از فتنه‌های دشمن کارآیی داشته است و توانسته ما را مورد تاثیر قرار دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن امروز به آن رسیده که اگر بخواهد انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد باید از خود مسلمانان استفاده‌ کند پس باید مواظب باشیم پیاده نظام دشمن نشویم.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه پس از تولد انقلاب اسلامی همواره دشمن به دنبال فتنه افکنی در ایران بوده است، گفت: دشمن با تجربیات خود در طول انقلاب اسلامی‌ فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال قطع کردن اتصال بین امت و ولایت فقیه بود، چرا که ‌می‌دانستند امت بدون ولی فقیه و ولایت فقیه بدون امت خطرپذیر است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ حاصل برنامه ریزی ده ساله دشمن بوده است، افزود: مک کین سناتور آمریکایی ده سال قبل گفته بود ما با جنبش سبز، انقلاب اسلامی را نابود خواهیم کرد.

حاجی صادقی در خاتمه با بیان اینکه دشمن پس از شکست در فتنه ۸۸ باز هم فتنه دیگری در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تعامل توانسته در بعضی از بخش‌ها وارد شود و باید حواسمان جمع باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار