رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل خبر داد؛

ساخت 105 «خانه عالم» توسط تبلیغات اسلامی بابل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل گفت: در شهرستان بابل 105 خانه عالم تکمیل شده و در اختیار روحانیان قرار گرفت و حدود 55 خانه عالم با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال احداث است.
کد خبر: ۲۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 23December 2017

ساخت 105 «خانه عالم» توسط تبلیغات اسلامی بابلبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «عبدالعلی علی‌تبار» رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل امروز در جلسه ماهانه روحانیان مستقر در سطح روستاهای مناطق این شهرستان اظهار داشت: 30 روحانی مستقر در شهرستان بابل با کمترین امکانات، اقدام به انجام کارهای فرهنگی و جهادی کرده و در کنار کار فرهنگی کمک به افراد نیازمند منطقه، رفع مشکلات مردم، همکاری با بسیجیان، شورا، دهیاران و حلقه صالحین داشته و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نیز شرکت فعالانه دارند.

وی با اشاره به اینکه روحانیان مستقر مسئولان فرهنگی روستا هستند، افزود: در هر منطقه‌ای که روحانی مستقر فعالیت دارد آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با بیان اینکه این شهرستان دارای 800 مسجد بوده که 400 روحانی در آن فعالیت دارند، تصریح کرد: 40 روحانی طرح هجرت با ما همکاری دارند و اقدامات فرهنگی ویژه با مشارکت مردمی انجام می‌دهند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در شهرستان بابل 105 خانه عالم تکمیل شده و در اختیار روحانیان قرار گرفت و حدود 55 خانه عالم با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال احداث است.

علی‌تبار یادآور شد: هفته‌ای یکبار روزهای دوشنبه با هماهنگی دفتر امام جمعه هر منطقه، کارشناسان فرهنگی، قرآنی و تشکل‌های دینی در دفتر امام جمعه حضور یافته تا مردم منطقه مشکلات و نیازهای فرهنگی را به آسانی مطرح کنند و برای رفع آن مشکلات اقدام شود که این طرح برای نخستین بار امسال در شهرستان بابل اجرا می‌شود.

وی گفت: از جمله طرح نوینی که در بین روحانیان مستقر، امسال در شهرستان بابل در حال اجرا است امتحان تفسیر یک جزء قرآن، در هر نشست با روحانیان مستقر است که برای نخستین بار در مازندران اجرایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار