تخفیف ۵۰ درصدی کتاب «فلسطین» از منظر رهبر انقلاب

به منظور بصیرت‌افزایی در مورد تجاوز به حقوق ملت فلسطین، کتاب «فلسطین» از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تخفیف ویژه‌ی ۵۰ درصدی و ارسال رایگان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ - 24December 2017

تخفیف ۵۰ درصدی کتاب «فلسطین» از منظر رهبر انقلاببه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «فلسطین» شامل بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در هشت بخش کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیّت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن و همچنین متن کامل بیانات معظم له در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ 17 مردادماه 1359 به‌عنوان دیباچه‌ی مطالب، در فصلی مجزّا با عنوان «یادی از دومین روز قدس» است.

فرازی از کتاب فلسطین

این روزها که غزّه در آتش صهیونیست‌های جنایتکار می‌سوزد، یکی از سؤالات مهم این است که صهیونیست‌ها از آتش‌افروزی‌های چندین ساله در سرزمین‌های اشغالی چه اهداف و مقاصدی را دنبال می‌کنند؟ پاسخ این سؤال در فرازی از بیانات رهبر انقلاب آمده است. ایشان هدف آمریکا و صهیونیست‌ها از فاجعه‌آفرینی در سرزمین‌های اشغالی را «حذف نام فلسطین» عنوان کرده‌اند:

«الان، شاید بیش از دو هفته است که در سرزمین فلسطین، فاجعه‌آفرینی مجدّد رژیم صهیونیستی غاصب، ادامه پیدا کرده است... . آمریکایی‌ها آستین‌ها را بالا زده‌اند و به خیال خودشان، برای این که قضیه‌ی فلسطین را به کلّی به فراموشی دچار کنند و به‌کل، اسم فلسطین را از یادهای مردم دنیا ببرند، فرمول صلح و مذاکرات صلح و میز مذاکرات درست کردند؛ چند سال هم خودشان را معطل کردند...! مگر می‌شود فلسطین را که زادگاه بسیاری از تمدّن‌های دیرین تاریخی است و جایی است که پیامبران بزرگ الهی در آن‌جا، پرچم توحید را بلند کردند و ندای عدل و داد دادند، از صفحه‌ی نقشه‌ی عالم پاک کرد و به جای آن، یک کشور دروغىِ جعلی به نام اسرائیل قرار داد؟» (صفحه 140)

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب فلسطین اینجا را کلیک کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار