فرمانده سپاه عاشورا:

اگر درایت رهبری نبود امروز دشمن در ایران جولان می‌داد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: همه ما معتقدیم اگر غیرت دینی، شجاعت، شهادت جوانان و درایت رهبری نبود امروز دشمن در ایران جولان می‌داد.
کد خبر: ۲۷۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 25December 2017

یکی از مولفه‌های اساسی در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در مقابل دشمن، وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه زمان استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگرکریمیان» فرمانده سپاه عاشورا در جشن بزرگ پیروزی مقاومت که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تمامی مسائل و سختی‌ها را برای رسیدن به آرمان‌ها تحمل می‌کنیم، همه ما معتقدیم اگر غیرت دینی، شجاعت و در صحنه جبهه مقاومت بودن به ویژه شهدا و درایت رهبری نبود امروز دشمن در ایران جولان می‌داد.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های اساسی در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و تقویت جبهه انقلاب در مقابل دشمن وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه زمان است؛ علی رغم تفکرات مختلف همگی زیر پرچم اسلام ایستاده‌ایم و جبهه مقاومت در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: مولفه دیگر ایمان و اعتقادات قلبی است که علی‌رغم تهاجمات گسترده دشمن در عرصه عظیم نبرد نرم در راس مردم، جوانان با توسل به اهل بیت (ع) و با شناخت عملی جهاد با نفس در دفاع از انقلاب حاضر شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز فرزندان نسل سوم و چهارم ما برای حراست از اسلام در فراسوی مرزهای ایران حاضر شدند، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین سلاح و انگیزه‌شان ایمان، اعتقاد قلبی و جهاد همه جانبه در مقابل یزیدیان زمان بود.

وی افزود: مولفه دیگر حضور فرماندهان مقتدر همچون سردار قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان با آگاهی تمام در عرصه مقاومت بود که هیچوقت برای حفظ جان و رسیدن به مطامع عقب‌‌نشینی نکردند.

کریمیان با تاکید بر اینکه نقش مالک اشترهای زمان در پیروزی جبهه اسلامی تاثیر مستقیم داشت، گفت: مولفه دیگر پشتیبانی همه جانبه مانند دوران دفاع مقدس بود مخصوصا مردم آذربایجان به عنوان خادم مدافعان حرم بودند و این استان به صورت مستمر در پشتیبانی از مدافعان حرم مقام اول را در نثار مال و جان در کشور کسب کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: مولفه دیگر آگاهی و بصیرت است زیرا در درون برخی که غرق در زندگی غربی هستند به ما می‌گفتند، سوریه و دفاع از حرم به ما چه ربطی دارد؟ آنها سعی کردند با حرف‌های مسموم جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما مردم با بصیرت این مرزها را شکستند.

کریمیان تصریح کرد: به گفته امام خمینی (ره) مرزهای ما اسلام است و هر جا مسلمانی از ما کمک بخواهد با درسی که از عاشورا گرفتیم به کمک مظلوم خواهیم شتافت.

وی افزود: پیام عاشورا امروز به ما این است که این بی‌بصیرتان تکفیری‌ها و داعشی‌ها نه برای عراق و سوریه بلکه برای ایران و انقلاب اسلامی به وجود آمده‌اند و این تدبیر رهبری بود که مرزهای تماس ما با دشمن را هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیایی دور کرد و جوانان ما با بصیرت در این صحنه آماده شدند.

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی اضافه کرد: مولفه دیگر وحدت بین مسلمانان جهان بود و رزمندگان ایرانی، سوری، افغانستانی و پاکستانی و کشورهای دیگر همانند سدی آهنین مقابل دشمن ایستادند و عملا ثابت کردند در مقابل استکبار جهانی مسلمانان دست به دست هم ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در مقاومت و حضور در صحنه حق‌خواهی و عدالت‌طلبی بود ولی هدف دشمن برآورده کردن خواسته‌های شیطانی اربابشان آمریکا بود.

کریمیان یادآور شد: حرکت در مسیر خدا کجا و حرکت در مسیر شیطانی کجا و به خاطر همین خداوند دست کمک به سوی جبهه حق دراز کرد و علی‌رغم داشتن تجهیزات کمتر نسبت به دشمن که تمام کشورهای استکباری از آنها حمایت می‌کرد، رزمندگان جان بر کف ایستادند و آنها را شکست دادند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: این پیروزی به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه فرمانده کل قوا به دست آمد و اما این پیروزی را در دست نگه داشتن مهمتر است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌ها شروع شد و دیدیم که نگه داشتن انقلاب سخت‌تر است، عدم تبعیت از دشمن و اصلاح سبک زندگی مساله‌ای است که رهبری برای حفظ این انقلاب مورد تاکید قرار دادند.

وی ادامه داد: جهاد اکبر مبارزه با نفس است که اگر محقق شود تزکیه نفس، بصیرت و دشمن شناسی را به ارمغان خواهد آورد، امروز وظیفه ما پیروی از حق و دفاع از راه شهدا و داشتن روحیه حق طلبی و گفتمان سازی است.

کریمیان افزود: امروز جبهه سکولار یعنی کسانی که به ظاهر دین دارند اما در باطن هیچ اعتقادی به خدا و دین اسلام ندارند، هستند و لیبرال‌ها با افکار سازش‌کارانه با حضور در عرصه‌های مدیریتی با عملیات نفوذ انقلاب را به خطر انداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل توطئه‌های مختلف حضور در عرصه و دشمن شناسی نیاز است، متذکر شد: قرار نیست همگی دست به اسلحه شویم و براساس اطلاعات نظامی باید 11 نفر پشت جبهه برای موفقیت یک نفر در جبهه بجنگندند و با آگاهی، درایت و بصیرت در صحنه‌های مختلف حاضر شویم، اگر انقلاب تا بحال مقابل دشمن موفق بوده به دلیل حضور مردم در صحنه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها