مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

یکصد هزار برگ سند به مرکز اسناد دفاع مقدس استان مرکزی اضافه می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تا پایان سال 96 یکصد هزار برگ سند به مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس این استان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 25December 2017

یکصدهزار برگ سند به مرکز اسناد دفاع مقدس استان مرکزی اضافه می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (دوشنبه) در گفت‌وگویی، با اشاره به مهمترین فعالیت‌های انجام شده در راستای دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون بیش از 125 هزار سند دفاع مقدسی از سوی مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس جمع آوری شده است که تا پایان سال 96 با اضافه شدن 100 هزار برگ به طور مجموع نزدیک به 230 هزار سند می‌شود.

وی افزود: در بحث جمع‌آوری عکس‌های دفاع مقدسی نیز تا پایان امسال 100 هزار قطعه عکس در حوزه دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: مصاحبه با هزار و 300 نفر از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از جمله فعالیت‌های مهم این مرکز در راستای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده است.

مشایخی با تاکید بر فعالیت‌های بخش مربوط به مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های ما در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی و در واحد مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس تدوین سه پروژه علمی در حوزه زنان و دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: تدوین پروژه علمی با عنوان مقایسه نگرش مذهبی، هوش اجتماعی، شادکامی و خودپندارنده زنان ایثارگر و زنان عادی استان مرکزی یکی دیگر از پروژه های علمی است که برای نخستین بار در فصل‌نامه تخصصی زنان و حماسه در سال 96 به چاپ رسید و در واقع استان مرکزی جزو نخستین استان‌هایی بود که این موفقیت را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار