نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

نقشه‌های آمریکا با وجود مدافعان حرم نقش بر آب شد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: داعش خود دست پرورده آمریکا و یهود بود و مقصد اصلی آنها ایران بود و تمام همت و تلاش خود را در میان گذاشتند تا وارد خاک کشورمان شوند که با وجود رزمندگان مدافع حرم نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.
کد خبر: ۲۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ - 25December 2017

نقشه های آمریکا با وجود مدافعان حرم نقش بر آب شدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در دیدار فعالان ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اظهار داشت: تقدیر می شود از سردار  «رحیم نوعی اقدم» که باعث سربلندی و عزت استان اردبیل و مردم ولایت‌مدار اردبیل شد و نشان داد که محصول ادبیات عاشورا چگونه باید باشد.

عاملی عنوان کرد: ما برای پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان با ایمان و حسینی در مقابل شجره خبیثه داعش که همان جنگ با دنیای استکبار و قدرت‌های جهانی همچون هشت سال دفاع مقدس بود را باید جشن بگیریم.

وی افزود: داعش خود دست پرورده آمریکا و یهود بود و عراق و سوریه مقدمه‌ای بود و مقصد اصلی داعش جمهوری اسلامی بود و تمام همت و تلاش خود را در میان گذاشتند تا وارد خاک ایران شوند که الحمدالله با وجود رزمندگان عزیز مدافع حرم نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شاعران و مادحین گرانقدر در سرودن شعرهای حماسی برای مدافعان حرم و شهدای مدافع و همچنین برای نشان داده چهره خبیث داعش و استکبار زحمات زیادی کشیده اند که جای قدردانی دارند.

وی افزود: کسانی که جان خود را تقدیم این نظام و اسلام و ائمه اطهار در آن سوی مرزها کردند که کاری ارزشمند است و هرچه قدر بگوییم بازهم کم است و اگر بخواهیم هم از آن مقام ها تجلیل کنیم عاجز خواهیم ماند چرا که مقام و جایگاه آن عزیزان در نزد خدای متعال بسیار بالاتر است.

سردار «رحیم نوعی اقدم» فرمانده قرار گاه حضرت زینب (س) در سوریه در این جلسه اظهار داشت: استان اردبیل جزو نادرترین استان هایی است که در جریان مقاومت فرزندان خود را به جهبه های حق علیه باطل فرستاد و ستاد پشتیبانی و مردم شریف از این سفیران پشتیبانی و حمایت چند برابر کردند.

سردار نوعی‌اقدم پیروزی جبهه مقاومت در سوریه را مقتدرانه دانست و گفت: ما در مقابل قلدری های آمریکا با تمام امکانات فیزیکی مقابله کردیم و این همان پیروزی خون بر شمشیر بود و ادبیات هشت سال دفاع مقدس در مقابل زور و تزویر با تمام محاسباتشان که جهانی بود پیروز شدیم.

نوعی‌اقدم بیان داشت: پیروزی جبهه مقاومت در سایه حمایت ملت ایران تحقق یافته که باید به این نکته توجه داشته باشیم که اگر ما توانستیم آمریکا را با این قدرت شکست دهیم این در سایه وحدت و همدلی ملت ایران بوده که امیدواریم این موضوع مورد توجه همه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما آمریکا را به خاک مذلت نشاندیم و این رزمندگان مدافع حرم بودند که حقانیت اسلام را در سرزمینی که بارگاه مطهر حضرت زینب (س) در آن قرار دارد، به رخ جهانیان کشاندند و توانستند به این موفقیت بسیار بزرگ دست یابند و موضع دشمنان را به آن‌ها نشان دهند.

در این دیدار که اعضای ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل حضور داشتند از فعالان این ستاد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها