سرلشکر باقری در کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیر عامل مطرح کرد؛

هماهنگی حداکثری با دولت برای انجام فعالیت‌های پدافند غیر عامل

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این ستاد و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند عمده فعالیت‌های پدافند غیر عامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام شود.
کد خبر: ۲۷۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 26December 2017

جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیر عامل برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، بیست و دومین جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیر عامل به ریاست سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای کمیته دائمی پدافند غیر عامل با دستور جلسه «سند راهبردی پدافند غیر عامل منابع و ذخایر ژنتیک کشور در برابر تهدیدات و آسیب‌های زیستی» برگزار شد.

در این جلسه سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند عمده فعالیت‌های پدافند غیر عامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام شود، گفت: در این رابطه تلاش‌های زیادی برای هماهنگی انجام شده و امید داریم که این هماهنگی برای پیشبرد امور افزایش یابد.

«علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته دائمی پدافند غیر عامل نیز در این جلسه با اشاره به اجرای تدابیر و سیاست‌های پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف از جمله هسته‌ای خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل توانسته است پایداری و امنیت لازم را به این زیرساخت‌ها بدهد.

با توجه به حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی در این جلسه، مقرر شد دبیرخانه دائمی تمامی مباحث تخصصی حوزه ژنتیک را در جلسات کارشناسی و با حضور مسئولین ذیربط دستگاه‌های اجرایی مطرح و نتایج کارشناسی شده موضوعات تخصصی را برای تصمیم‌گیری به جلسات کمیته دائمی ارائه دهد.

گفتنی است؛ رسالت سند پدافند غیر عامل کشور عبارت است از: صیانت و حفاظت از ذخایر و منابع ژنتیکی کشور و کمک به ارتقاء امنیت، سلامت، غذا و اقتصاد جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌های زیستی محتمل.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار