امام جمعه کرمان:

9 دی شجاعت و وحدت مردم را به تصویر کشید

امام جمعه کرمان گفت: 9 دی به معنی واقعی کلمه شجاعت، وحدت و شهامت مردم را به تصویر کشید و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 26December 2017

9 دی حقیقتاً به معنی واقعی کلمه شجاعت، وحدت و شهامت مردم را به تصویر کشیدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام‌ «حسن علیدادی‌ سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه این استان به خلق حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: 9 دی حقیقتاً به معنی واقعی کلمه شجاعت، وحدت و شهامت مردم را به تصویر کشید و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد و مردم این حماسه را رقم زدند و نتیجه‌اش پایان فتنه شد.

وی در ادامه به احساس مسئولیت انسان در برابر کاری که انجام می‌دهد اشاره کرد و افزود: انسان باید در برابر آنچه که از او صادر و آنچه که به او وارد می‌شود توجه کرده و تلاش کند کالایی که عرضه می‌کند قیمتی باشد.

علیدادی ادامه داد: یک خبر وقتی نقل می‌شود ممکن است در مرحله اول به نظر کم اهمیت باشد، ولی همان خبر می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ملی شود، پس نسبت به آنچه منتشر می‌کنید با هر گرایش و نگاهی باید احساس مسئولیت داشته باشید.

 نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان به نقش و اهمیت رسانه‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند قبل از اینکه رسانه‌ای باشند باید یک فرد مسلمان متعهد و رضایت خدا را در نظر داشته و اگر خبری که ارسال می‌شود ارزشمند باشد ثواب آن نیز ارزشمند خواهد بود.

امام جمعه کرمان گفت: رسانه ها قدرت زیادی دارند گاهی یک خبر کم‌ارزش با یک تیتر جذاب می تواند بزرگ جلوه کند که وقتی اصل خبر را می خوانید تیتر با متن خبر بسیار متفاوت است و گاهی یک خبر با اهمیت و با ارزش را کوچک جلوه داده و از درجه خبری آن کاسته می‌شود که این موضوع باید بسیار مورد توجه باشد.

وی افزود: امروزه برد رسانه‌ها جهانی شده‌  و به‌ سرعت خبرها ملی و فراملی می‌شوند و اصحاب رسانه باید دقت کنند با انتشار یک خبر در پیشگاه خداوند جوابگو هستند.

حجت‌الاسلام‌ علیدادی‌سلیمانی متذکر شد: رسانه یک اسلحه و یک جریان پرقدرت با برد وسیع است که باید بدانیم از این ابزار چطور استفاده کنیم و این بسیار مهم است.

وی در پایان بیان داشت: از اینکه رسانه‌های استان با هر گرایش سیاسی به هم احترام می‌گذارند، نشان از نگاه مؤمنانه آنهاست.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار