محمد رعد: قدس پایتخت همیشگی فلسطین باقی خواهد ماند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: قدس پایتخت همیشگی برای فلسطین باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۲۷۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ - 26December 2017

محمد رعد: قدس پایتخت همیشگی فلسطین باقی خواهد ماندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اظهار داشت: تا زمانیکه دسیسه گران و توطئه گران علیه قدس توطئه چینی می‌کنند قدس پایتخت ابدی برای فلسطین باقی خواهد ماند.

رعد در مراسم گشایش «سمپوزیوم» قدس پایتخت ابدی فلسطین که در اندیشکده کانادایی - لبنانی در شهر نبطیه لبنان با حضور فعالان فرهنگی وهنری و تربیتی برگزار شد؛ گفت: «ما چیزی نداریم جز اینکه به برادران فلسطینی خود بگوییم ما بسیار به تجمعات شما متکی و امیدوار هستیم؛ شما (فلسطینیان) از طرف ما حمایت و پشتیبانی خواهید شد تا اینکه به همراه یکدیگر آزادی فلسطین را رقم بزنیم زیرا با تحقق این هدف تمام کرامت و شرافت عربی از دست رفته و نقض شده ما در قربانگاه توطئه‌ها و تجاوز‌های مکرر، بازخواهد گشت».

وی در ادامه این مطلب افزود: ما بر صهیونیست‌ها پیروز شدیم و به پیروزی‌های خود ادامه خواهیم داد و تاریخ را رقم خواهیم زد زیرا دوره شکست‌ها سپری شده است و دوره پیروزی‌ها و دستادورد‌ها فرا رسیده است.

رعد خاطر نشان کرد: مسئله ما با مردم فلسطین و تمام ملت‌های عربی و اسلامی مسئله یکسانی است و باید به خاطر حمایت و یاری رساندن به فلسطین با یکدیگر همبستگی داشته باشیم و برای تحقق اهدافمان با یکدیگر متحد شویم.  

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان افزود: باید هماهنگی و تفاهم را با تمامی گروه‌های فلسطینی و گروه‌هایی که گزینه مقاومت و مقابله را برای آزاد سازی تمام فلسطین از بحر تا نهر انتخاب کردند؛ افزایش دهیم.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار