در مراسمی صورت گرفت؛

تقدیر خانه سرباز صلح ایران از فعالان کمک‌رسانی در زلزله غرب کشور

در مراسمی که امشب به میزبانی خانه سرباز صلح ایران برگزار شد، از تلاشگران و فعالان کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور تقدیر شد.
کد خبر: ۲۷۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ - 26December 2017

تقدیر خانه سرباز صلح ایران از فعالان کمک‌رسانی در زلزله غرب کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، خانه سرباز صلح ایران در مراسمی که همزمان با پنجم دی ماه روز «ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد، از تلاشگران عرصه نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر شهرهای سرپل ذهاب و ازگله واقع در غرب کشور تجلیل به عمل آورد.

جمعی از فعالان اجتماعی، مدیران دولتی و برخی از فرماندهان نیروهای مسلح که در رسیدگی به آلام مردم زلزله‌زده غرب کرمانشاه فعال بودند در این مراسم حضور داشتند.

قدردانی از حس نوع‌دوستی و وطن پرستی قهرمانان، هنرمندان، مدیران دولتی، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه از جمله اهداف این همایش بود.

در این مراسم امیر سرتیپ دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، سردار باران چشمه رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار