مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برپایی نمایشگاه آثار منتخب مسابقه بین‌المللی کاریکاتور «ترامپیسم» در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه از برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ - 27December 2017

برپایی نمایشگاه آثار منتخب مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مراعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به موج تازه کینه‌ورزی‌های رئیس جمهور آمریکا و اظهارات بی‌پایه و اساس مقامات آن کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحریف نام خلیج همیشه فارس، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اقدام به تهیه و چاپ مجموعه نمایشگاهی کاریکاتور مشتمل بر 30 اثر منتخب از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع نقد سیاست‌های دولت جنگ طلب آمریکا و متحدان غرب و عربی آن کشور با عنوان «ترامپیسم» کرده است.

محمدی در ادامه افزود: این آثار به همت مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه امروز در محل دبیرستان پسرانه نمونه دولتی جواد الائمه (ع) استان برپا و مورد بازدید دانش آموزان و مربیان این واحد آموزشی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این آثار روز جمعه نیز در مسجد جامع شهر کرمانشاه جهت بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار