رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

جامعه در برابر هجمه دشمن نیازمند مدیریت جهادی است

حجت‌الاسلام «سیدرضا تقوی» گفت: جهادی بودن مدیر، جهت و سمت و سوی مدیران را مشخص می‌کند و وقتی ملتی مورد هجمه قرار می‌گیرد؛ مدیریت معمول، جوابگو نیست و باید مدیریت جهادی وارد عمل شود.
کد خبر: ۲۷۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ - 27December 2017

جامعه در برابر هجمه دشمن نیازمند مدیریت جهادی استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سیدرضا تقوی» رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز (چهارشنبه) در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران که در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی همه کسانی که در محدوده حاکمیت هستند مورد احترام هستند و باید برای تعالی اسلام و انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: یکی از ارکان مهم زندگی مدیریت است و جامعه بدون مدیر و مدیریت به اهداف خود نمی‌رسد.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که جهادی بودن مدیر، جهت و سمت و سوی مدیران را مشخص می‌کند، افزود: وقتی ملتی مورد هجمه قرار می‌گیرد، مدیریت معمول، جوابگو نیست و باید مدیریت جهادی وارد عمل شود.
 
حجت الاسلام تقوی ادامه داد: در مدیریت جهادی، کار و تلاش به تنهایی معنا ندارد و باید تلاش، مشخص شده باشد؛ باید جهادی عمل شود، تلاش برای مقابله با دشمن و معنویت گرایی با قوت انجام شود.
 
وی گفت: مدیریت جهادی تنها مدیریت نیست، بلکه مجموعه و ارکان یعنی مدیر، همکاران و ساختار باید همکاری لازم را انجام دهند و مدیریت جهادی باید ساختار متناسب با چنین شرایطی اصلاح شود.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر این‌که باید خرج مدیران کم شود، افزود: وضع اقتصاد بیمار است و در چنین شرایطی همه ما باید به اقتصاد کم رو کنیم و با کاهش هزینه‌های اضافه برای رشد و تعالی جامعه گام برداریم.
 
حجت الاسلام تقوی همچنین با اعلام اینکه مدیر باید همراه کارکنان و ساختار اداری باشد، اظهار کرد: مدیر جهادی دلبستگی به دنیا ندارد و قبل از دیگران عمل می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در برخی از مواقع مدیران همراه نیستند، اما برخی مدیران همراه هستند و ضوابط نیازمند اصلاح است که باید در این بخش‌ها با تلاش بیشتری وارد عمل شده و با اصلاح امور برای توسعه بیشتر تلاش کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار