رئیس مجمع بسیج استان اردبیل:

بسیج در تمامی رده‌های جامعه حضور فعال داشته است

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل گفت: بسیج در تمامی رده‌های جامعه از مردم تا مسئولان حضور داشته و بازوی قدرتمند اجرایی برای مسئولان مملکت و یاری‌رسان مردم است که تمامی فعالیت بسیج و سپاه در راستای تحقق منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۷۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ - 27December 2017

بسیج در تمامی رده های جامعه حضور فعال داشته استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «جهانگیر امامی» رئیس مجمع بسیج استان اردبیل، امروز (چهارشنبه) در همایش مجمع بسیج استان که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران اسلامی در قالب نیروی بسیج هر چقدر امکانات و توان داشتند به صحنه آورند و این حضور خالصانه و به دور از غرور و تکبر بود، به طوری که مردم با نثار جان خود به دشمن متجاوز پاسخی دندان‌شکن دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تهاجم‌های مختلفی بر علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ روانی از جمله این موارد است، در این بین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در اوج خود قرار دارد و دشمن می‌خواهد به این وسیله به ایران اسلامی ضربه بزند.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل افزود: بسیج در تمامی رده‌های جامعه از مردم تا مسئولان حضور داشته و بازوی قدرتمند اجرایی برای مسئولان مملکت و یاری‌رسان مردم است که تمامی فعالیت بسیج و سپاه در راستای تحقق منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

امامی بیان کرد: مجمع بسیج با تمام توان تشکیل شد تا در خدمت مردم و یاری‌رسان مسئولان در راستای حل مشکلات باشد که سپاه پاسداران نیز در این رابطه کمک‌های شایانی انجام داده است.

وی گفت: مجمع بسیج استان اردبیل دارای 10 کارگروه تخصصی بوده که بیش از یک هزار نفر از نخبگان استان در این کارگروه‌های تخصصی فعالیت داشته و در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی تلاش می‌کنند.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل خاطرنشان کرد: کارگروه‌ اجتماعی، اقتصادی، تربیت و اخلاق، زن و خانواده، دفاعی، سلامت، صنعت و معدن و کشاورزی از جمله کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار