نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

توانمندی‌های علمی کشور در سایه سپاه، هیبت دشمن را شکست

آیت‌الله «سید حسن عاملی» گفت: توانمندی‌های علمی و فناوری کشور در سایه سپاه، هیبت و ژست دشمن را شکست.
کد خبر: ۲۷۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ - 27December 2017

توانمندی‌های علمی کشور در سایه سپاه، هیبت دشمن را شکست

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز (چهارشنبه) در همایش مجمع بسیج استان، اظهار کرد: هیبت و ژست دشمن در سایه فناوری‌ها و توانمند‌های علمی سپاه شکسته شد.

وی با بیان این که خدمت سپاه به کشور در سال‌های اخیر بی‌نظیر است افزود: به برکت توانمندی‌های علمی، امروزه کشور در جایگاه ویژه‌ای قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: همه برنامه‌ریزی‌های دشمن برای بمباران باورها و اعتقادات ملت ایران همچنان وجود دارد و فشارهای اقتصادی و تحریم از جمله نقشه‌های شوم دشمن برای کشور است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل قابلیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری دارد که با استفاده از توانمندی خاک اردبیل و با مدیریت صحیح می‌توان بالاترین بهره‌ها را از آن برد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: از آن‌جایی که سیر تحولات در دنیا بسیار بالا است، ضرورت دارد ماهم در عرصه‌های مختلف علمی رشد کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: در نگرشی به خروجی برنامه‌های خود باید ظرفیت اشتغال بالا رود، در غیر این صورت باید مشکلات موجود رصد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها