نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

۹ دی حرکت خروشان ملت بصیر ایران اسلامی بود

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس ۹دی را حرکت خروشان ملت بصیر ایران اسلامی دانست و گفت: مهم‌ترین پیام این حرکت، تقویت وحدت در بین اقشار مختلف کشور بود.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 30December 2017

۹ دی حرکت خروشان ملت بصیر ایران اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «احمد همتی» نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم ۹دی سمنان، با بیان اینکه این حماسه پرشور چند پیام داشت که نخستین آن‌ها ضرورت تقویت وحدت است، گفت: هر جریان، تفکر و گروهی که باعث اخلال در وحدت کشور شود، از نظر مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطرود خواهد بود.

وی افزود: دیگر پیام ۹دی این است که مبنای کار در کشورمان باید قانون و چارچوب‌های آن باشد و خارج از آن هر اقدام و حرفی مورد قبول مردم نخواهد بود لذا در این چارچوب است که همه مردم و مسئولان باید حرکت کنند.

این نماینده مجلس، سومین پیام ۹دی را تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: تبعیت از ولی‌فقیه، محور وحدت کشور محسوب می‌شود و ما باید منویات معظم له را مدنظر قرار دهیم.

دشمنان آماده ضربه زدن به نظام هستند

همتی پیام چهارم ۹دی‌ماه را این دانست که دشمنان هرلحظه آماده هستند تا به‌نظام ضربه بزنند و عنوان کرد: ما باید با هوشیاری تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم و در نهایت آخرین نکته ۹ دی آن است که ما در هر بحث سیاسی و اجتماعی باید همه جوانب را در نظر گرفته و فقط به یک بعد آن توجه نکنیم چرا که ممکن است این امر تبعاتی را برای کشور و نظام به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه منیّت‌ها باعث می‌شود که برخی مسائل ناگوار در کشور رخ دهد، افزود: پیام ۹ دی بسیار رسا بود و باعث شد که کشور به آرامش خوبی برسد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شوراس اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند سیاست ما باید مبنای دینی و الهی داشته باشد و نه اینکه دین خودمان را سیاسی کنیم و این امر نکته‌ای بسیار مهم محسوب می‌شود چرا که باعث می‌شود منیّت‌ها کنار گذاشته شود و همه در چارچوب قوانین حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار